ik ben al blij met 5 euro per uur
ik maak op een gemiddelde zaterdag avond zon 20 euro op, meestal inclusief mcdonalds dan he, 2,50 voor een dubbele mc croket ofzo of een KEBAB
en het punt is dat mijn vader/moeder mij moet komen halen savonds laat als ik geen slaap addres heb voor die avond omdat ik dus een moederneukend half uur weg van de stad woon en het niet zie zitten om om 11 uur al naar huis te gaan omdat dan de laatste bus vertrekt

voor me vader is dat niet zon probleem omdat hij toch al sochtens rond 4 uur naar zijn werk moet gaan en dan dus rond 3 uur mij kan halen en als het later word me moeder kan komen (TOMTOM FTW LOL)
tja eigenlijk was dat een belangrijk detai zegmaar wat ik achterwege hield...
naja het is niet altijd dat ze me moeten halen maar ik bedoel ik begrijp best dat mijn vrienden dat niet zien zitten dat ik elke zaterdag bij iemand moet komen logeren met me slaapzak.
ik had dit overigens al met hun besproken toen ik (vooral door hun mening (ja die school staat in de top 10 beste scholenenn))))) voor die school gekozen had, ik zei, als ik daar dus meer met vrienden omga als met de mensen hier in dit dorp dan wil ik wel dat jullie mij daar ook naartoe brengen/ophalen met auto'' ik had een school wat dichter in de buurt in gedachte maar toen is het dus zo gegaan (opgehaald worden is zo slecht tog niet? ^^) btw ik ga daar wel heen met een fiets he, het is niet dat ik voor het cafe in de auto stap LOL meestal eerst naar een vriend ofzo en dan aan het einde van de avond daar ook afspreken met ouders.
daarom moet ik dan tog nog deze er ff bijdoen...
OP KAMERS GAAN, goeie optie of niet? gewoon totaal onafhankelijk van ouders zijn en 200 euro per maand meer van die IB mensen zuigen, het kost alleen wel weer wat extra per maand..
@uNoTopia
ja die 7.50@ 16 jaar klinkt best wel als een droomloon zegmaar.. de gemiddelde 16 jarige toen IK zo oud was kreeg maar 3.50 per uur. bij supermarkten en dat soort dingen.
nog over die 20 euro per avond.. nou als je dat dus elke zaterdag doet word dat wel ff 80 euro per maand... (WAJOO DAT IS MIJN ZAKGELD LOLOLOLLL) euh later geld probleem. gewoon kwestie van 1 maand geen kleren kopen tot ik jarig ben en dan weer geld van me eigen in me kleedgeldt pot kan stoppen.
@zompy, tja hier ben jij te jong voor HAHHAHAHHAHAHAHAHAAAAA met je kudt pupy.
This post was edited by jekankermoeder on Sep 13 2008 08:08am