Quote (BroKedUde @ Sat, 13 Sep 2008, 14:11)
Mss domme vraag maar, wat is het nut van een 'Guild'?
Je betaalt een bepaald aantal fg en dan?
Ik snap het nut er niet van?!
Guild waar ik in zit heb ik geen FG voor hoeven betalen om te joinen.
In deze guild werden 1,5-2jaar trg Met DII Europe, altijd Ubertrist gedaan met random chars dus niet om te levelen gewoon om tijd te doden. en ook veel Low lv duels en Iron Man dat vond ik het leuks 2x per maand iron man. 8man in game ieder maakt in die game je char lv9, je mag alleen de items gebruiken die je vond en dan vechten maar

(was HC trouwens) maar deze guild is nu zo beetje half jaar dood. Zelfs speel ik al lang niet meer en de forum wordt ook niet bij gehouden. dus kan cool zijn, als het entree free is