d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraagje > Kweet Niet Waar Anders Te Vragen :(
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,693
Joined: May 30 2007
Gold: 902.00
Sep 13 2008 06:11am
Mss domme vraag maar, wat is het nut van een 'Guild'?
Je betaalt een bepaald aantal fg en dan?

Ik snap het nut er niet van?!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 13 2008 06:17am
Niks. Het is meer om aan te tonen dat je bij een bepaalde groep zit. Onderling kunnen er activiteiten plaats vinden in de 'guild'. Zie het als een soort 'clan' van een online spel.

LOLYOURJOINDATEISEARLIERANDIMEVENSMARTERRRRTHANYOU...
Member
Posts: 16,693
Joined: May 30 2007
Gold: 902.00
Sep 13 2008 09:54am
Quote (JWT @ Sat, Sep 13 2008, 01:17pm)
Niks. Het is meer om aan te tonen dat je bij een bepaalde groep zit. Onderling kunnen er activiteiten plaats vinden in de 'guild'. Zie het als een soort 'clan' van een online spel.

LOLYOURJOINDATEISEARLIERANDIMEVENSMARTERRRRTHANYOU...


Ok, ty
SRYFORNOTBEEINGAFREAKTHATHASALLTHEANSWERS;)
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Sep 13 2008 09:59am
Guilds zijn cool.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 13 2008 10:01am
Quote (BroKedUde @ Sat, 13 Sep 2008, 15:54)
Ok, ty
SRYFORNOTBEEINGAFREAKTHATHASALLTHEANSWERS;)

LOLFORNOTDETECTINGSARCASM.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 13 2008 10:35am
Quote (BroKedUde @ Sat, 13 Sep 2008, 17:54)
Ok, ty
SRYFORNOTBEEINGAFREAKTHATHASALLTHEANSWERS;)


Quote (MilkAndCookies @ Sat, 13 Sep 2008, 18:01)
LOLFORNOTDETECTINGSARCASM.


ROFL@KAPOTTESPACEBARS
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Sep 13 2008 10:36am
Quote (uNoTopia @ Sat, 13 Sep 2008, 17:35)
ROFL@KAPOTTESPACEBARS
UTOOHAHAHAHAHAHAHAHAHANOOB

Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Sep 16 2008 05:13pm
Quote (BroKedUde @ Sat, 13 Sep 2008, 14:11)
Mss domme vraag maar, wat is het nut van een 'Guild'?
Je betaalt een bepaald aantal fg en dan?

Ik snap het nut er niet van?!


Guild waar ik in zit heb ik geen FG voor hoeven betalen om te joinen.

In deze guild werden 1,5-2jaar trg Met DII Europe, altijd Ubertrist gedaan met random chars dus niet om te levelen gewoon om tijd te doden. en ook veel Low lv duels en Iron Man dat vond ik het leuks 2x per maand iron man. 8man in game ieder maakt in die game je char lv9, je mag alleen de items gebruiken die je vond en dan vechten maar smile.gif (was HC trouwens) maar deze guild is nu zo beetje half jaar dood. Zelfs speel ik al lang niet meer en de forum wordt ook niet bij gehouden. dus kan cool zijn, als het entree free is biggrin.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 17 2008 06:26am
Quote (tenshinhan @ Tue, Sep 16 2008, 11:13pm)
Guild waar ik in zit heb ik geen FG voor hoeven betalen om te joinen.

In deze guild werden 1,5-2jaar trg Met DII Europe, altijd Ubertrist gedaan met random chars dus niet om te levelen gewoon om tijd te doden. en ook veel Low lv duels en Iron Man dat vond ik het leuks 2x per maand iron man. 8man in game ieder maakt in die game je char lv9, je mag alleen de items gebruiken die je vond en dan vechten maar smile.gif (was HC trouwens) maar deze guild is nu zo beetje half jaar dood. Zelfs speel ik al lang niet meer en de forum wordt ook niet bij gehouden. dus kan cool zijn, als het entree free is biggrin.gif



hoe cool is het nou om in linny's guild te zitten?
Member
Posts: 10,097
Joined: Aug 17 2005
Gold: 9,037.95
Sep 17 2008 11:04am
Quote (tenshinhan @ Wed, Sep 17 2008, 12:13am)
Guild waar ik in zit heb ik geen FG voor hoeven betalen om te joinen.

In deze guild werden 1,5-2jaar trg Met DII Europe, altijd Ubertrist gedaan met random chars dus niet om te levelen gewoon om tijd te doden. en ook veel Low lv duels en Iron Man dat vond ik het leuks 2x per maand iron man. 8man in game ieder maakt in die game je char lv9, je mag alleen de items gebruiken die je vond en dan vechten maar smile.gif (was HC trouwens) maar deze guild is nu zo beetje half jaar dood. Zelfs speel ik al lang niet meer en de forum wordt ook niet bij gehouden. dus kan cool zijn, als het entree free is biggrin.gif


Ubertrist doen om de tijd te doden?
Ieder z'n ding...
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll