d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heey,,films!!!
1235Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Sep 12 2008 11:26am
Meschien een paar tips over een paar goeie films,,k heb er al een hoop gezien en ben nog steeds opzoek:P:P
K weten iteo f ieman dV von vedetta heeft gezien maar die von k wel nice;)
Meschien een soort gelijke film, of zo een doordenk film waarbij ik hem 3 keer moet zien voor ik hem snap:P

of meschien andere vette films;) ga ook nog ff aliens V predetors kopen/kijke nog comments over deze film??



hmm sorry voor de msn taal voor de geleerde onder ons;)
Sep 12 2008 11:31am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 12 2008 11:33am
dat is niet eens msn taal -.-

Hustle and Flow
Hitman
Ironman
The Davinci Code
Hancock
Apocalypto
Unbreakable

@ Berend lol ^^^ ga je weer voor de 50 ^^

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 12 2008 11:34am
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Sep 12 2008 11:36am
Hustle and Flow--ff kijke
Hitman--was wel goeie ja
Ironman---uhhmm hmm oke ty
The Davinci Code--tog wel:P? zal k ff checke
Hancock--..moet k nog zien:P
Apocalypto--alleen maar slcehte commentaar over gehoord;(
Unbreakable--ff check


ty;)

This post was edited by weebely on Sep 12 2008 11:36am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 12 2008 11:44am
lol ken je unbreakable niet? ^^^
das stiekem een van de eerste superhelden films ^^

owja download niet the scorpion king 2, das echt troep

hancock >>>

american gangster
the green mile >>
the count of monte cristo
scarface >>
american history X >>
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Sep 12 2008 11:47am
owja download niet the scorpion king 2, das echt troep


das de nieuwe he???

tja k von hem niet denderend was 2 weken gelede naar de bios geweest maar ...t was nie zo enorm goeie film
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 12 2008 11:51am
das gewoon niet een a niet een B maar een E film
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Sep 12 2008 11:56am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Sep 12 2008, 05:51pm)
das gewoon niet een a niet een B maar een E film


k ging met een van me vrienden heen,,hij wou hem graag zien wink.gif duss;) maar die wanted met angelina,,is het wat?
Member
Posts: 5,894
Joined: Mar 22 2007
Gold: 738.70
Sep 12 2008 12:06pm
Vanilla Sky
Irriversible
Dobermann

Begin daar maar eens mee...
Member
Posts: 16,693
Joined: May 30 2007
Gold: 902.00
Sep 12 2008 12:51pm
Quote (weebely @ Fri, Sep 12 2008, 06:56pm)
k ging met een van me vrienden heen,,hij wou hem graag zien wink.gif duss;) maar die wanted met angelina,,is het wat?


Apocalypto is goed !!
Er zijn zoveel goeie films tongue.gif

Ik vind die spiderman's tot nu toe goed
Die nieuwe Hulk
Iron man valt wel mee
Fracture valt wel mee


De die hard films ^^

This post was edited by BroKedUde on Sep 12 2008 12:51pm
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Closed New Topic New Poll