d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wist Je Dat Elke Keer Het Woord "kanker" Valt... > ... Een Weeskindje In Afrika Sterft?
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Sep 11 2008 06:58pm
Na het boeiende topic gelezen te hebben gestart door onze meestgeliefde hovenier Eric, ben ik van binnen toch een beetje doodgegaan.

Iedereen met een beetje fatsoen en empathie in zijn kladden gebruikt het niet. Als de betekenis van 1 woord voor zoveel ellende en leed kan zorgen dan denk je toch eventjes na voordat je, vooral op ITRNAWEBFROAMZ, waar de communicatie niet mondeling is maar je daadwerkelijk ook de tijd kan nemen, het plaatst. Eric heeft een goed punt naar voren gebracht, en hoewel zijn verdediging gelijk aan zijn vonnis is, mag er toch wel eens op een redelijk volwassen manier gediscussieerd worden hier, hmmm?

Voor de eerstvolgende persoon die denkt dat het grappig is om mensen te provoceren door een mogelijk bijvoeglijk naamwoord met kanker te verplaatsen, het is niet grappig. (LEER NU MAAR EENS MET JEZELF TE LEVEN)

Oh ja, berichtjes voor iedereen (mijn favoriete stukje, hihi)

Tom: Beetje bij de les blijven...
Twan: weet je hoe vaak het woord "kanker" valt in de huidige muziekstroming waar je zoveel van houdt?
Eduard:... Hopeloos, impulsief aandoenlijk apenkind ben je soms ook
Richard: Wanneer skypen we eens? =O /msn me
Eric: Een discussie als dit is vaak een verloren strijd hier, aan de ene kant had je beter moeten weten, aan de andere kant waardeer ik je doorzettingsvermogen, snij het weg aan de wortel. Je verwensingen zijn wel weer betreurend.
Zompy: Een kind dat van dieren houdt is een goed kind, een kind dat aan mama alles vertelt is een vervelend kind.

Bob: Ruben en Remy is een besloten groepje.
Ruben en Remy: Bob wil wel, als jullie het hem vragen.

Om nog maar te zwijgen over het heiligschennis dat hier plaatsvindt in dit virtuele Sodom en Gomorra, wens ik jullie allemaal, stuk voor stuk, een ziektevrij leven toe.
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll