d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mijn Netwerk Drivers Doen Mijn Pc Crashen.. > Iemand Die Een Hint Heeft?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 902.00
Sep 7 2008 06:48am
Dus sedert donderdag heb ik een probleem die ervoor zorgt dat men pc uitvalt!

Geen enkel idee hoe dit veroorzaakt werd dacht ik dat het een vista error was ( zoals die al veel bugs heeft.. )
Ik installeer vista opnieuw en alles werkt vlot, tot het moment dat ik mijn drivers wil installeren voor mijn netwerk kaart ( die tevens op men moederbord zit Asus m2n32-Sli deluxe )
Ik download ze van de asus site dus zullen onwaarschijnlijk wel de laatste zijn die momenteel uit zijn, maar als ik de rar wil unzippen ( soms lukt dit ) crasht mijn pc terug
Als ze unzipped zijn kan ik installeren maar die geeft een foutmelding die ik niet lang genoeg kan zien om te onthouden doordat men pc uitvalt..

Ik dacht aan een bios update maar ik hoor dat dit gevaarlijk is omdat je hardware permanent kan beschadigd raken hierdoor, maar er zijn blijkbaar ook bestandjes die uitgevoerd kunnen worden in windows waardoor de kans op beschadiging kleiner word!!
Ik heb deze uiteraard ook op Asus gezocht en vond deze maar terwijl ik deze uitvoor valt men pc ook uit..

Is er iemand die een idee heeft hoe ik dit kan oplossen?

Ik ben trouwens via direte router verbinding verbonden met internet, maar ik moet daarvoor alles verplaatsen en helft vn men appartementje verkloten om dit te doen tongue.gif
Banned
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 7 2008 07:02am
opstarten in veilige modus met netwerkmogelijkheden. en dan hopen dat hij niet crasht tijdens het installeren

This post was edited by jekankermoeder on Sep 7 2008 07:02am
Member
Sep 7 2008 08:13am
Quote (jekankermoeder @ Sun, Sep 7 2008, 02:02pm)
opstarten in veilige modus met netwerkmogelijkheden. en dan hopen dat hij niet crasht tijdens het installeren

De error die ik krag is:

Does not support this Operating System: WINT_5.1P_MCE

Iemand een idee wat dit is?
Vind er niks goed over bij google
Member
Sep 7 2008 03:08pm
Quote (BroKedUde @ Sun, Sep 7 2008, 03:13pm)
De error die ik krag is:

Does not support this Operating System: WINT_5.1P_MCE

Iemand een idee wat dit is?
Vind er niks goed over bij google

Deze persoon heeft dezelfde problemen als die van mij:

robert-H0624-07-2005, 14:51
beste allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:

Sinds een paar dagen sluit mijn pc zomaar af, soms tijdens het opstarten, en het berekenen van de harde schijven etc. , soms als ik net windows xp pro heb aangemeld, en soms pas na 3 uur.
in ieder geval elke keer als ik opstart tussen de 1 seconde en ong 3 uur.

Hij geeft ook verder geen enkele melding, het lijkt wel of iemand de stekker uit het stopcontact trekt ofzo???

mischien een beetje een warrig verhaal, maar hoop dat er een oplossing voor is.

Dit probleem komt overeen met mijn probleem, deze persoon heeft een nieuw moederbord + cpu laten steken

Volgens mij kan dit wel anders opgelost worden althans dat hoop ik toch...
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll