d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zit Iemand Hier Op Een Vechtsport/zelfverdediging? > En Wat Was Je Motivatie Voor De Sport
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,021
Joined: Jun 9 2006
Gold: 155.70
Sep 4 2008 05:24am
ikzelf zit op Aikido en kyokushin Karate

allebei nu oranje band

Ik ben ermee begonnen door mijn vader denk ik..
die doet nu al 36 jaar aan zelfverdediging..
van boxen tot taek-wondo - tot karate - tot (nu) 11 jaar Shaolin Kempo smile.gif
en ja...je wilt tog op j vader lijken he wink.gif

dit is wel een onderwerp waar ik over wil praten smile.gif

gegroet Patrick smile.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 05:26am
ik heb judo gedaan maar toen wa sik nog jong

Shaolin Kempo schijnt een goeie te zijn
Member
Posts: 1,021
Joined: Jun 9 2006
Gold: 155.70
Sep 4 2008 06:12am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Sep 4 2008, 11:26am)
ik heb judo gedaan maar toen wa sik nog jong

Shaolin Kempo schijnt een goeie te zijn


jackr smile.gif mn vader heeft 3 maanden geleden de 5de dan behaald
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 4 2008 06:46am
Taekwondo tot groene band, dan moeten stoppen wegens knie problemen.
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Sep 4 2008 07:26am
Kickboksen, nu zo'n 2.5 jaar.
Een speciale motivatie had ik niet echt, het leek me gewoon een leuke sport.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 4 2008 08:07am
Niveau 3 (Level Three) Krav Panim El Panim (Kapap).
Hier mag ik echter niets over kwijt en het is overigens geen sport.

This post was edited by WemyNM on Sep 4 2008 08:08am
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Sep 4 2008 09:36am
ik heb judo karate en kickboxing gedaan

ben van plan weer te beginnen met kickboxen
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 4 2008 09:46am
zowel aikido & kyokushinkai zijn mooie sporten.


ikzelf heb lang Shaolin Kung-fu gedaan en ben tegenwoordig bezig met Thai boxen.
heb ook nogwel eens uitstapjes naar andere stylen gedaan (waaronder ninjitsu en kempo)

ik wil ook nog juijitsu gaan doen en eigenlijk ook nog wel judo.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Sep 4 2008 01:59pm
pencak silat lijkt mij wel heel bruut om goed te kunnen
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll