Quote (xepolite @ Wed, 10 May 2006, 13:31)
Quote (¢?NNI @ Wed, 10 May 2006, 13:07)
du swat je wilt zeggen is dat je bijna van deze site gebanned wordt omdatje erenorm veel "lol" in hebt om samen met je gang e-friends anderen op een belachelijk makende wijze te bekritiseren vanwege hun standpunten overeen computerspelletje?
Flink hoor.
Hoi, en jouw mening over hoe ik mensen help interreseert mij.. waarom ook al weer?
Omdat ik een punt heb dat jij niet kan weerleggen?
Envoor alle duidelijkheid: mijn punt is namelijk dat iemand die het"lollig" vind om met een aantal e-friends andere nerds belachelijk te maken vanwege hun mening over een computerspelletje, en vervolgens anderen bekritiseerd vanwege hun visie op dit alles, zielig is.
Daarnaast, als ik al mensen belachelijk maak is dat omdat ze er om vragen.
Hoe gaat dat dan in de praktijk?
Kan ik me daar zoiets bij voorstellen?:
Persoon Y: "I've made an assasin with 300 strength points and 10 vitality points GOGO"
Xepolite: "Hahaha sucker assassins don't need that much strength LOL come on guys let's laugh at this one"
Maar zoals ik al zei, niemand maakt zich minder "zorgen" over deze warns dan ikzelf.
Altijd moeilijk om dat te controleren.
Quote (¢?NNI @ Wed, 10 May 2006, 13:07)
Edit: herken je deze?
Quote (Xepolite)
En met opwinden bedoel ik ook niet je blokletters of vet gedrukte tekst delen, maar reacties zoals deze;
"Mr.Xepolite", "Geef jij ook wel één zinnige reactie?", "*zucht*", "Hahaha"of gebruik van uitroeptekens waar dat niet nodig is.
"ik huil over kinderachtige gedrag"

Jahoor,die ken ik nog. Zie jij de scheiding niet tussen discussieren over belangrijke dingen zoals de doodstraf en een computer spelletje?
Het vastgestelde gedrag is hetzelfde, ik zie niet in wat dat met het onderwerp te maken heeft? Verklaar.
Edit: spelling.
This post was edited by ¢?NNI on May 10 2006 06:53am