☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Vraag Over Een Guild
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 763
Replies: 14
Track Topic
Shiri
Member
Posts: 2,212
Joined: Sep 15 2006
Gold
:
5,986.16
#1
Sep 3 2008 08:08am
Ik heb sinds kort een guild, weet iemand hoe je aan punten komt voor je guild?
Ze zeiden tegen mij moet je ladderslaser spelen, maar na 6 uur zie ik niks veranderen.
Dus weet iemand hoe het wel moet en wat ik ervoor moet doen?
Alvast bedankt voor de moeite, Shiri
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#2
Sep 3 2008 08:46am
Je moet lvl 61 zijn en dan een masterquest doen.
Shiri
Member
Posts: 2,212
Joined: Sep 15 2006
Gold
:
5,986.16
#3
Sep 3 2008 08:49am
ok thx
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#4
Sep 3 2008 08:49am
Quote (Shiri @ Wed, 3 Sep 2008, 16:49)
ok thx
EN als iemand een punt heeft gehaald en de guild verlaat hou je de punten.
Uchiha Sasuke
Member
Posts: 913
Joined: Apr 8 2006
Gold
:
79,026.11
#5
Sep 3 2008 08:50am
Quote (Zompy @ Wed, 3 Sep 2008, 16:46)
Je moet lvl 61 zijn en dan een masterquest doen.
eigenlijk level 71 =)
(ik ga mijn eerste MQ zo dadelijk doen, wacht nog tot de guild leader me accept^^)
This post was edited by Uchiha Sasuke on Sep 3 2008 08:51am
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#6
Sep 3 2008 09:05am
Quote (Zompy @ Wed, Sep 3 2008, 04:46pm)
Je moet lvl 61 zijn en dan een masterquest doen.
wtf kom jij nu weer hier doen?
Ga ergens anders falen, hier zitten geen mods die je kunnen neuken.
This post was edited by Demonsangel on Sep 3 2008 09:06am
cranium-sf
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold
:
201,508.60
#7
Sep 3 2008 09:14am
Quote (Demonsangel @ Wed, Sep 3 2008, 03:05pm)
wtf kom jij nu weer hier doen?
Ga ergens anders falen, hier zitten geen mods die je kunnen neuken.
vanwaar die agressie
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#8
Sep 3 2008 09:48am
Quote (cranium-sf @ Wed, 3 Sep 2008, 16:14)
vanwaar die agressie
hij is vervelend...
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#9
Sep 3 2008 10:00am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Sep 3 2008, 05:48pm)
hij is vervelend...
Understatement imo.
Uchiha Sasuke
Member
Posts: 913
Joined: Apr 8 2006
Gold
:
79,026.11
#10
Sep 3 2008 10:09am
Quote (Uchiha Sasuke @ Wed, 3 Sep 2008, 16:50)
eigenlijk level 71 =)
(ik ga mijn eerste MQ zo dadelijk doen, wacht nog tot de guild leader me accept^^)
eerste MQ failed
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact