d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraag Over Een Guild
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,212
Joined: Sep 15 2006
Gold: 5,986.16
Sep 3 2008 08:08am
Ik heb sinds kort een guild, weet iemand hoe je aan punten komt voor je guild?
Ze zeiden tegen mij moet je ladderslaser spelen, maar na 6 uur zie ik niks veranderen.
Dus weet iemand hoe het wel moet en wat ik ervoor moet doen?
Alvast bedankt voor de moeite, Shiri
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 3 2008 08:46am
Je moet lvl 61 zijn en dan een masterquest doen.
Member
Posts: 2,212
Joined: Sep 15 2006
Gold: 5,986.16
Sep 3 2008 08:49am
ok thx
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 3 2008 08:49am
Quote (Shiri @ Wed, 3 Sep 2008, 16:49)
ok thx


EN als iemand een punt heeft gehaald en de guild verlaat hou je de punten.
Member
Posts: 913
Joined: Apr 8 2006
Gold: 79,026.11
Sep 3 2008 08:50am
Quote (Zompy @ Wed, 3 Sep 2008, 16:46)
Je moet lvl 61 zijn en dan een masterquest doen.


eigenlijk level 71 =)

(ik ga mijn eerste MQ zo dadelijk doen, wacht nog tot de guild leader me accept^^)

This post was edited by Uchiha Sasuke on Sep 3 2008 08:51am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 3 2008 09:05am
Quote (Zompy @ Wed, Sep 3 2008, 04:46pm)
Je moet lvl 61 zijn en dan een masterquest doen.


wtf kom jij nu weer hier doen?
Ga ergens anders falen, hier zitten geen mods die je kunnen neuken.

This post was edited by Demonsangel on Sep 3 2008 09:06am
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Sep 3 2008 09:14am
Quote (Demonsangel @ Wed, Sep 3 2008, 03:05pm)
wtf kom jij nu weer hier doen?
Ga ergens anders falen, hier zitten geen mods die je kunnen neuken.


vanwaar die agressie
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 3 2008 09:48am
Quote (cranium-sf @ Wed, 3 Sep 2008, 16:14)
vanwaar die agressie


hij is vervelend...
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 3 2008 10:00am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Sep 3 2008, 05:48pm)
hij is vervelend...


Understatement imo.
Member
Posts: 913
Joined: Apr 8 2006
Gold: 79,026.11
Sep 3 2008 10:09am
Quote (Uchiha Sasuke @ Wed, 3 Sep 2008, 16:50)
eigenlijk level 71 =)

(ik ga mijn eerste MQ zo dadelijk doen, wacht nog tot de guild leader me accept^^)


eerste MQ failed happy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll