d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Fitnes Vraagje > Zijn Er Hier Die Dit Doen?
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 902.00
Aug 27 2008 04:51pm
Ik ben 1.80-85 en weeg 60 kilo

Sta dus heel droog
Het probleem is dat mijn benen en kuiten niet meegroeien terwijl ik ze evenveel train als mijn bovenlichaam..
Mijn bicep + tricep zijn al even dik als mijn kuit, dit gaat dus goed..
Ik weet niet hoe al die oefeningen noemen dus zal ik proberen om ze goed uit te leggen tongue.gif
Mijn 'schema' ziet er als volgt uit:

Als start 10 - 15 minuten fietsen ( redelijk moe tongue.gif )
Dan doe ik zo'n oefening waar je op een toestel zit en je met je voeten een gewicht omhoog brengt ( weet niet hoe dit noemt sad.gif )
Dan doe ik zo'n oefening waar je op een toestel zit en je met je voeten tegen een plaat drukt en je jezelf weg drukt met gewicht erbij
Dan doe ik kuit oefeningen met een zittend toestel..

Ik kan geen Squat oefeningen doen omdat ik een ongeval gehad heb met permanente gevolgen voor mijn onderrug, dit doet tamelijk pijn en kan lang duren..

Ik vroeg mij af of het mss tijd word dat ik zo'n poeder koop met koolhydraten of met meer proteine gerichte ingredienten?
Of beinvloed dit de ganse lichaamsgroei?
Ik dacht dit mss enkel te nemen als ik mijn benen train?
Ik weet ondertussen al dat je ongeveer 5-7 dagen nodig hebt vooraleer je terug je benen kunt trainen omdat je ze anders overbelast ofzo..
Misschien weet iemand een andere oefening waar ik mijn benen en kuiten ' dikker ' mee kan maken?

Alvast dank smile.gif
Member
Gold: Locked
Aug 27 2008 05:01pm
http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=60

der is een special forum voor fitness tongue.gif misschien daar eens proberen smile.gif als e het in het engels uit kan leggen xD
Member
Gold: 100.00
Aug 27 2008 05:37pm
toen ik nog fitness deed (back in my army days xD) deed ik om de dag trainen. 1 dag vooral benen/buik/onder lichaam en de volgende training vooral het bovenlichaam.
dus dan zit er ~4 dagen tussen de training. de dagen dat ik niet fitnesste deed ik wel of lopen of fietsen

wat mij geleerd is dat je maar 1 dag herstel nodig had.

maar voor professionele persoonlijke hulp check hier:
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=21269614&f=60
Member
Gold: 14,931.00
Aug 28 2008 02:44am
Quote (BroKedUde @ Wed, 27 Aug 2008, 23:51)
Ik ben 1.80-85 en weeg 60 kilo

Sta dus heel droog
Het probleem is dat mijn benen en kuiten niet meegroeien terwijl ik ze evenveel train als mijn bovenlichaam..
Mijn bicep + tricep zijn al even dik als mijn kuit, dit gaat dus goed..
Ik weet niet hoe al die oefeningen noemen dus zal ik proberen om ze goed uit te leggen tongue.gif
Mijn 'schema' ziet er als volgt uit:

Als start 10 - 15 minuten fietsen ( redelijk moe tongue.gif )
Dan doe ik zo'n oefening waar je op een toestel zit en je met je voeten een gewicht omhoog brengt ( weet niet hoe dit noemt sad.gif )
Dan doe ik zo'n oefening waar je op een toestel zit en je met je voeten tegen een plaat drukt en je jezelf weg drukt met gewicht erbij
Dan doe ik kuit oefeningen met een zittend toestel..

Ik kan geen Squat oefeningen doen omdat ik een ongeval gehad heb met permanente gevolgen voor mijn onderrug, dit doet tamelijk pijn en kan lang duren..

Ik vroeg mij af of het mss tijd word dat ik zo'n poeder koop met koolhydraten of met meer proteine gerichte ingredienten?
Of beinvloed dit de ganse lichaamsgroei?
Ik dacht dit mss enkel te nemen als ik mijn benen train?
Ik weet ondertussen al dat je ongeveer 5-7 dagen nodig hebt vooraleer je terug je benen kunt trainen omdat je ze anders overbelast ofzo..
Misschien weet iemand een andere oefening waar ik mijn benen en kuiten ' dikker ' mee kan maken?

Alvast dank smile.gif

uit je profiel blijkt dat je 20 of 21 jaar bent ongeveer he? wanneer ben je begonnen met fitnessen? het is namelijk zo dat als je op jonge leeftijd begint met krachttraining, dit je groei kan remmen. de seated legpres (die drukplaat waarbij je zit) is er een voorbeeld van. ik pak die zelf ook, maar ik merk wel dat ik zelf moeite heb met, o.a. hurken.
Member
Gold: 0.00
Aug 28 2008 04:35am
kdoe het al zo lang, met pauzes nu en dan.

beste raad die ik je kan geven, NIET STOER DOEN IN DE GYM.

pakt je kameraad 3kg meer per arm? niets van aan trekken, al voel je je onderdanig.
pakt die ene vent die naast je traint voor de spiegel 5kg meer? niets van aantrekken, gewoon verder doen.
het heeft geen nut, absoluut niet dat je maat op de bench 100kg 3 keer kan pakken, en jij zelfs niet een keer.

weet je wa je moet doen om serieuze spieren te kweken, DIE BIJ JE BLIJVEN AL STOP JE ER EEN TIJDJE MEE?
ik weet niet wat je cijfers zijn, maar kga simpele voorbeelden geven voor de bovenlichaam bijvoorbeeld.

biceps :
zorg ervoor dat je geen zwaai-bewegingen doet, dat helpt geen zak. Hou je schouders recht, en let erop dat wanneer je je rechterarm optrekt je rechterschouder niet mee naar voor buigt, dat help ook geen zak. Dus niet zwaaien, niet te snel, hou je schouders recht en je armen mooi naast je lichaam.

ik neem 7kg per arm om op te warmen. laat de gewichten volledig zakken naast je lichaam en maar er cirkelbewegingen mee, door je onderarm links-rechts te draaien.
vanaf het moment dat je een klein brandend gevoel hebt in je bovenarm, direct oppakken. 15 keer. laat ze terug zakken en draai er mee weer. je zal nu nog sneller die gevoel hebben, nog eens oppakken dan, nog eens 15 keer. Leg ze terug, en schud je armen wat. Neem 8kg, doe het zelfde, 2 keer 15. Leg ze terug. Als laatste pak 10kg per arm, doe 1 set (geen twee, we willen ze niet uitputten) van 15. leg neer. je bent klaar met biceps. 5 sets van 15, lichtjes opbouwend.
Nu, als je je bovenlichaam traint, en je traint je schouders en je borst op de zelfde dag met je armen, doe dan zeker altijd eerst de biceps, dan de rest.
Zelfs borstoefeningen en schouderoefeningen helpen je biceps lichtjes meer.
Nu dees is echt om spieren te kweken, die hard maar tegelijkertijd soepel en lang meegaan. Je kunt gerust een pauze nemen zonder dat je al te snel spieren zult verliezen.
Neem nu een week. 6 Dagen, geen 7 sinds 1 dag je absoluut NIKS moet doen. 1 dag bovenlichaam, 1 dag onderlichaam, CUTTEN/CARDIO, 1 dag bovenlichaam, 1 dag onderlichaam, CUTTEN/CARDIO, laatste dag : scheten laten, tv kijken, diablo spelen, rommelen met de wijven enz. smile.gif

anyways, dus das een simpel voorbeeld van hoe je een oefening aanpakt.
Veel pakken, weinig reps en sets... ik daag je uit, doe dat een half jaar, stop er een maand mee, je zult letterlijk pap worden. je spieren breken af ze zetten uit stoten vocht af en je word FAT.
Neem nu mijn voorbeeld voor biceps. Ik train met mannen die bodybuilders zijn, heavyweight kickboxers en full-contacters en dergelijke. We staan daar samen voor de spiegel, ikke met 10kg per arm, een paar met 40kg per arm die hij zelfs niet 5 keer omhoog krijgt, en rare geluidjes maakt na die er 4 heeft gedaan. Lang geleden had ik er niet zo'n goed gevoel bij. Sommigen keken me aan zo van "hey wtf doe jij nu? 5kg per arm, you pussy? wilde gij nu struis worden ofniet? hahaha". Soms gaf ik het gewoon op en ging gewoon naar de cardio-room om wa te lopen en te roeien. Halter-room durfde ik tijdje niet ingaan, door al de struise manne die me bekeken als ik 5kg pakte.
Nou, was ik verkeerd biggrin.gif Waarom schamen? haha, nu kijken zij mij aan "eey, ben je zeker dat je geen steroids of anabolen pakt? hoe kunde nu zo opbouwen me die gewichten"
kheb een tijdje geleden gestopt, na 4 maanden ofzo kwam ik terug, was wat bijgekomen enz, maar na twee dagen al hadden men spieren de oude niveau direkt terug opgehaald. Das de voordeel aan lage gewicht, lange reps/sets.

Maar aangezien je spieren kweekt, moet je ze ook weten te onderhouden. Stretchen bijvoorbeeld, kdeed da niet vroeger. Ik had spieren, maar die waren kort en zeer hard. Als ik met biceps opspande, had ik percies een bol midden van men bovenarm. Ben ik gaan stretchen enzo, nu lange soepele sterke spieren.
Kies een dag in de week uit, waarop je in plaats van de 5 sets, maar 3 sets gaat doen, maar wel kracht. Neem geen 7kg, maar 10kg om op te warmen. Doe 15 keer, leg neer. Pak 15 kg, doe 12 keer, leg neer. dan neem je naar keuze, 20-25kg en doe je één set tot je niet meer kan, meestal is da 8-11 keer ofzo. Bij deze laatste set is het ok om wat te zwaaien en hulp uit je schouders te brengen, maar echt doen tot je walvisgeluidjes begint te maken en spontaan je spluitspier begint te flippen biggrin.gif
DUs stretchen en één dag per week ze effe gek maken door veel te pakken.

Nou, je zal snel spieren kweken, buffed staan enzo, maar zolang je niet cut/cardio, zijn ze niks waard. Cut bijvoorbeeld je bovenlichaam door te roeien. 30 minuten op een normale tempo. Wissel je grip elke minuut af. Hou de hendels de ene minuut met je palm naar boven, en de ander minuut met je palm naar beneden. Wanneer je palm naar boven is, trek je de hendel naar je heup. wanneer je palm naar beneden is, trek je de hendel naar je borst. Hiermee cut je je armen, je schouders, borst, vleugels en onderrug. 1 cutoefening voor heel je bovenlichaam bijna smile.gif.

Cutten doe je liefsts elke dag.

Hier een simpele schema :

Maandag :
- 20 minuten opwarmen (lopen, fietsen whatever)
- bovenlichaam
- 10 minuten cutten (roeien)
Dinsdag :
- onderlichaam
- 10 minuten cutten (lopen)
Woensdag :
- 20 minuten lopen (opbouwend)
- 1 minuut pauze (drink wat)
- 20 minuten roeien (opbouwend)
- 20 minuten steppen (opbouwend)
Donderdag = maandag
Vrijdag = dinsdag
Zaterdag = woensdag
Zondag :
- slaap uit tot 14.00 ofzo
- word wakker met een scheet en begin spontaan te giggelen
- check je spieren, ze staan hard
- doe wat beatbox, al trekt het op niks
- sta op en doe een michael jackson draai voor je je kamer verlaat
- pomp effe voor de deur en zeg "omfg ik word echt sterker en sterker)
Niks doen dus biggrin.gif

kheb waarschijnlijk een paar dingens vergeten, kheb maar 1 voorbeeld gegeven voor de biceps, diezelfde reps en sets gelden voor andere spiergroepen ook, maar hoef ze niet allemaal op te sommen enzo, als je vragen hebt, als ge het zelfs hebt gelezen ofzo, laat me maar weten smile.gif
Member
Gold: 902.00
Aug 28 2008 08:03am
Quote (JurK. @ Thu, Aug 28 2008, 09:44am)
uit je profiel blijkt dat je 20 of 21 jaar bent ongeveer he? wanneer ben je begonnen met fitnessen? het is namelijk zo dat als je op jonge leeftijd begint met krachttraining, dit je groei kan remmen. de seated legpres (die drukplaat waarbij je zit) is er een voorbeeld van. ik pak die zelf ook, maar ik merk wel dat ik zelf moeite heb met, o.a. hurken.

Inderdaad 21 jaar biggrin.gif
Ik denk niet dat ik groter wil worden, vind het goed zo tongue.gif
Enkel dikkere benen ^^

Quote (MorphX @ Thu, Aug 28 2008, 11:35am)
kdoe het al zo lang, met pauzes nu en dan.

beste raad die ik je kan geven, NIET STOER DOEN IN DE GYM.

pakt je kameraad 3kg meer per arm? niets van aan trekken, al voel je je onderdanig.
pakt die ene vent die naast je traint voor de spiegel 5kg meer? niets van aantrekken, gewoon verder doen.
het heeft geen nut, absoluut niet dat je maat op de bench 100kg 3 keer kan pakken, en jij zelfs niet een keer.

weet je wa je moet doen om serieuze spieren te kweken, DIE BIJ JE BLIJVEN AL STOP JE ER EEN TIJDJE MEE?
ik weet niet wat je cijfers zijn, maar kga simpele voorbeelden geven voor de bovenlichaam bijvoorbeeld.

biceps :
zorg ervoor dat je geen zwaai-bewegingen doet, dat helpt geen zak. Hou je schouders recht, en let erop dat wanneer je je rechterarm optrekt je rechterschouder niet mee naar voor buigt, dat help ook geen zak. Dus niet zwaaien, niet te snel, hou je schouders recht en je armen mooi naast je lichaam.

ik neem 7kg per arm om op te warmen. laat de gewichten volledig zakken naast je lichaam en maar er cirkelbewegingen mee, door je onderarm links-rechts te draaien.
vanaf het moment dat je een klein brandend gevoel hebt in je bovenarm, direct oppakken. 15 keer. laat ze terug zakken en draai er mee weer. je zal nu nog sneller die gevoel hebben, nog eens oppakken dan, nog eens 15 keer. Leg ze terug, en schud je armen wat. Neem 8kg, doe het zelfde, 2 keer 15. Leg ze terug. Als laatste pak 10kg per arm, doe 1 set (geen twee, we willen ze niet uitputten) van 15. leg neer. je bent klaar met biceps. 5 sets van 15, lichtjes opbouwend.
Nu, als je je bovenlichaam traint, en je traint je schouders en je borst op de zelfde dag met je armen, doe dan zeker altijd eerst de biceps, dan de rest.
Zelfs borstoefeningen en schouderoefeningen helpen je biceps lichtjes meer.
Nu dees is echt om spieren te kweken, die hard maar tegelijkertijd soepel en lang meegaan. Je kunt gerust een pauze nemen zonder dat je al te snel spieren zult verliezen.
Neem nu een week. 6 Dagen, geen 7 sinds 1 dag je absoluut NIKS moet doen. 1 dag bovenlichaam, 1 dag onderlichaam, CUTTEN/CARDIO, 1 dag bovenlichaam, 1 dag onderlichaam, CUTTEN/CARDIO, laatste dag : scheten laten, tv kijken, diablo spelen, rommelen met de wijven enz. smile.gif

anyways, dus das een simpel voorbeeld van hoe je een oefening aanpakt.
Veel pakken, weinig reps en sets... ik daag je uit, doe dat een half jaar, stop er een maand mee, je zult letterlijk pap worden. je spieren breken af ze zetten uit stoten vocht af en je word FAT.
Neem nu mijn voorbeeld voor biceps. Ik train met mannen die bodybuilders zijn, heavyweight kickboxers en full-contacters en dergelijke. We staan daar samen voor de spiegel, ikke met 10kg per arm, een paar met 40kg per arm die hij zelfs niet 5 keer omhoog krijgt, en rare geluidjes maakt na die er 4 heeft gedaan. Lang geleden had ik er niet zo'n goed gevoel bij. Sommigen keken me aan zo van "hey wtf doe jij nu? 5kg per arm, you pussy? wilde gij nu struis worden ofniet? hahaha". Soms gaf ik het gewoon op en ging gewoon naar de cardio-room om wa te lopen en te roeien. Halter-room durfde ik tijdje niet ingaan, door al de struise manne die me bekeken als ik 5kg pakte.
Nou, was ik verkeerd biggrin.gif Waarom schamen? haha, nu kijken zij mij aan "eey, ben je zeker dat je geen steroids of anabolen pakt? hoe kunde nu zo opbouwen me die gewichten"
kheb een tijdje geleden gestopt, na 4 maanden ofzo kwam ik terug, was wat bijgekomen enz, maar na twee dagen al hadden men spieren de oude niveau direkt terug opgehaald. Das de voordeel aan lage gewicht, lange reps/sets.

Maar aangezien je spieren kweekt, moet je ze ook weten te onderhouden. Stretchen bijvoorbeeld, kdeed da niet vroeger. Ik had spieren, maar die waren kort en zeer hard. Als ik met biceps opspande, had ik percies een bol midden van men bovenarm. Ben ik gaan stretchen enzo, nu lange soepele sterke spieren.
Kies een dag in de week uit, waarop je in plaats van de 5 sets, maar 3 sets gaat doen, maar wel kracht. Neem geen 7kg, maar 10kg om op te warmen. Doe 15 keer, leg neer. Pak 15 kg, doe 12 keer, leg neer. dan neem je naar keuze, 20-25kg en doe je één set tot je niet meer kan, meestal is da 8-11 keer ofzo. Bij deze laatste set is het ok om wat te zwaaien en hulp uit je schouders te brengen, maar echt doen tot je walvisgeluidjes begint te maken en spontaan je spluitspier begint te flippen biggrin.gif
DUs stretchen en één dag per week ze effe gek maken door veel te pakken.

Nou, je zal snel spieren kweken, buffed staan enzo, maar zolang je niet cut/cardio, zijn ze niks waard. Cut bijvoorbeeld je bovenlichaam door te roeien. 30 minuten op een normale tempo. Wissel je grip elke minuut af. Hou de hendels de ene minuut met je palm naar boven, en de ander minuut met je palm naar beneden. Wanneer je palm naar boven is, trek je de hendel naar je heup. wanneer je palm naar beneden is, trek je de hendel naar je borst. Hiermee cut je je armen, je schouders, borst, vleugels en onderrug. 1 cutoefening voor heel je bovenlichaam bijna smile.gif.

Cutten doe je liefsts elke dag.

Hier een simpele schema :

Maandag :
- bovenlichaam
- 10 minuten cutten (roeien)
Dinsdag :
- onderlichaam
- 10 minuten cutten (lopen)
Woensdag :
- 20 minuten lopen (opbouwend)
- 20 minuten roeien (opbouwend)
- 20 minuten steppen (opbouwend)
Donderdag = maandag
Vrijdag = dinsdag
Zaterdag = woensdag
Zondag :
- slaap uit tot 14.00 ofzo
- word wakker met een scheet en begin spontaan te giggelen
- check je spieren, ze staan hard
- doe wat beatbox, al trekt het op niks
- sta op en doe een michael jackson draai voor je je kamer verlaat
- pomp effe voor de deur en zeg "omfg ik word echt sterker en sterker)
Niks doen dus biggrin.gif

kheb waarschijnlijk een paar dingens vergeten, kheb maar 1 voorbeeld gegeven voor de biceps, diezelfde reps en sets gelden voor andere spiergroepen ook, maar hoef ze niet allemaal op te sommen enzo, als je vragen hebt, als ge het zelfs hebt gelezen ofzo, laat me maar weten smile.gif

Voor mijn armen is het niet echt een probleem, ik heb een vriend die me dezelfde raad gaf als jij en dit helpt idd !
Maar wat ik nie weet is wat je bedoelt met Cutten / Cardio..?
Cutten is waarschijnlijk het roeien waarbij je je boven lichaam traint in 1 beweging?
Cardio is dat niet zoiets als hart trainen? tongue.gif

In ieder geval, mijn benen willen maar niet groeien zelfs geen milimeter ze lijken zelfs te vermageren sad.gif

This post was edited by BroKedUde on Aug 28 2008 08:03am
Member
Aug 28 2008 08:31am
Quote (BroKedUde @ Thu, Aug 28 2008, 03:03pm)
Voor mijn armen is het niet echt een probleem, ik heb een vriend die me dezelfde raad gaf als jij en dit helpt idd !
Maar wat ik nie weet is wat je bedoelt met Cutten / Cardio..?
Cutten is waarschijnlijk het roeien waarbij je je boven lichaam traint in 1 beweging?
Cardio is dat niet zoiets als hart trainen? tongue.gif

In ieder geval, mijn benen willen maar niet groeien zelfs geen milimeter ze lijken zelfs te vermageren sad.gif

die bicepsvoorbeeld is gewoon om aan te tonen hoe het zou kunnen,
die reps en sets kun je ook toepassen op je benen. We zullen zeggen dat je met 100kg (dit lijkt veel, maar is zeer weining, kun je amper mee opwarmen) legpress begint, om op te warmen. Druk jezelf heel traagjes op met je benen. Echt traag he. Hou je rug zo recht mogelijk, met je onderrug PLAKKEND op de plaat. Je mag het zelfs niet een cm van de plaat halen, anders heeft het weer geen zin. Druk je dus 15 keer traagjes op en neer met 100kg. Daarna nog eens 120kg 15 keer. Dan 150kg 15 keer. Sta wat op, wandel wat rond, stretchen die benen. Ga terug zitten, en pak 180kg, denk eraan, onderrug op de plaat. 15 keer. Niet te snel, niet te traag. Let op je knieen, dat ze niet scheef staan, of dat je voeten niet te ver van elkaar staan. Als laatste pak je 200kg, doe je tot je niet meer kan, dan nog eentje proberen. Dan stop. Ga op de grond zitten, benen half gespreid en knieen gestrekt. Heel goed voor de bovenbenen en onderrug.
Ik train mijn kuiten niet echt veel in de gym, sinds kuiten meer iets genetisch is. Je kunt er zoveel aan zitten trainen, maar het helpt niet altijd. Lopen is goed voor de kuiten, sport in het algemeen. Voetbal en tennis bijvoorbeeld is goed voor de kuiten, of fietsen natuurlijk.

Maar kzal u eens iets zeggen he, wat je ook kan doen om je kuiten goed dik te maken :
Sta loodrecht, en hef je hielen op steunend op je tenen, zover je kan zonder je balans te verliezen. Up-down-up-down-up-down heel de tijd. Je zal het het eerst in je kuiten voelen. Spendeer eens 10 minuten zo. Hielen op heffen, met je tenen op de grond. Traint de kuiten echt zeer effectief.
Wat je nog meer kan doen, tijdens je rechtstaand je biceps trained bijvoorbeeld, kun je deze kuitoefening invoegen.
Elke keer je je arm ofpheft voor de biceps or triceps, push u eigen op u tenen. Je zult zien. smile.gif
De gewichten voor je armen voegen toe op de kuitoefening.

Voor je het weet heb je KEIHARDE kuiten, die je voldoende rust moet geven. Doe deze oefening maar 10-20minuten per dag maximum, 3-4 dagen in de week. Niet te veel, kuiten kunnen zeer hard worden, en er zijn niet zoveel stretchoefeningen die baseren op de kuiten. Pas ermee op dus.
Na je 10-20 minuten deze oefening doet, gewoon op je gat zitten, benen gestrekt en trek je tenen in met je handen. Goed trekken.

edit : cutten/cardio.
Cutten is het scherper maken van bepaalde lichaamsdelen. Met scherper bedoel ik extra vet verbranden in die area. Met roeien "cut" je heel veel rond de schouders, armen en borst/rug, je zet niet veel druk op de spieren, maar de bewegingen smelten de overtollige vet erond weg, waardoor de spieren duidelijker worden, aldus scherper lijken. Cutten dus.
Cardio is voor je uithoudingsvermogen. Je hart en longen. Wat ben je met spieren als je na drie treden al begint te zweten en na 5 minuten fietsen al bijna van u fiets afvalt? En je hart moet in staat zijn om voldoende bloed (zuurstof) naar je spieren te pompen, als je het nodig hebt tijdens het trainen. Een betere cardio zal er ook voor zorgen dat je niet zo snel uitgeput raakt tijdens het trainen. Ik ken veel mensen die een mooi gespierd lichaam hebben, maar na 10 minuten lopen al van de band afrollen letterlijk. En bij cardio warm je je hele lichaam eens goed op, meer vetverbranding, beter metabolisme (wat ook zeer belangrijk is bij het ontwikkelen van spieren) en een goede uithoudingsvermogen.
Cutten/Cardio is een must als ge "buffed" will zijn smile.gif

nog een edit :
het kan ook zijn dat je je bovenlichaam meer trained dan je onderlichaam. En als je je onderlichaam minder trained, terwijl je je bovenlichaam enorm veel en zwaar trained, zal uw zuurstoftoevoer zich meer concentreren op uw bovenlichaam, omdat daar meer zuurstof nodig is.
Wat je eens kan doen is, vergeet je bovenlichaam effe, en concentreer u op uw benen bvb. Doe je bovenlichaam minder dan je onderlichaam. Dus veel oefeningen voor de benen doen enz. Dit zal ook veel uitmaken, sinds bijna alles naar de benen zal gaan.

This post was edited by MorphX on Aug 28 2008 08:46am
Member
Gold: 0.31
Aug 28 2008 09:32am
Wow morph, ik loop gewoon een paar keer in de week en doe voetbal af en toe tongue.gif
Member
Gold: 641.00
Aug 28 2008 09:33am
Quote (Ov2rkill @ Thu, 28 Aug 2008, 16:32)
Wow morph, ik loop gewoon een paar keer in de week en doe voetbal af en toe tongue.gif

ik heb een bierdieet (A)
Member
Aug 28 2008 09:41am
Quote (Ov2rkill @ Thu, Aug 28 2008, 04:32pm)

zei er iemand voetbal?
wat waar is de bal?
haha, ik ben een voetbalfreak. alles wat rond is, daar trap ik tegen biggrin.gif
nee ma, echt vanaf het moment dat je begint met trainen en wa vordering boekt, moet je blijven trainen om het te onderhouden enz.
ik train elke dag, behalve zondag josdag biggrin.gif
het is een gewoonte geworden, het is alsof je naar school gaat, of weet ik veel, alsof je eten klaarmaakt ofzo.
neemt amper 2 uur in beslag en daarna doe je je ding terug. werken, uitgaan, familiebezoekjes whatever.

ma voetbal dus.
we zouden hier eens een potje moeten voetballen, onder de D2jsp'ers.

OOOHHH OOH MY GOD biggrin.gif
Belgie - Nederland!!
haha zou enorm fun zijn peins ik biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll