d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Repost Hem Voor Jullie
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 25 2008 12:08pm
Ben jij even een rebel, zoiets durf ik niet hoor! :s
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Aug 25 2008 12:09pm
Quote (Demonsangel @ Mon, Aug 25 2008, 06:08pm)
Ben jij even een rebel, zoiets durf ik niet hoor! :s


ik heb er ook wel 1 uur over moeten nadenken
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 25 2008 12:30pm
restpect
valt nog mee dat feergot tijdens het vertalen me er niet meteen bijgenaaid had voor een 100
Member
Posts: 11,681
Joined: Jun 7 2008
Gold: 442.85
Aug 25 2008 01:14pm
Quote (misnomer @ Mon, Aug 25 2008, 02:07pm)


swallow men ta ker lost
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll