d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lebrut Is Pissed > Grrrrrrr
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,304
Joined: Aug 19 2007
Gold: 1,554.00
Aug 19 2008 06:29pm
Ok, heb een dillema.....

Kom er net achter dat me beste vriend verliefd is en een relatie heeft met me ex.

Probleem is dat hij niet wist dat het mijn ex was......

Ik heb 4 jaar met die meid samen gewoond, en nu zit ik dus met een onwijs kk gevoel.Niet dat ik om haar geef., maar ze is een bitch eerste klas bitch die mij financieel erg heeft genaaid. Ik verwijt hem niks omdat hij niet wist dat het mijn ex is. Maar nu hij het weet, weet hij het zelf ook niet meer....

Kijk ik snap hoe liefde en verliefd zijn werkt....maar achteraf achter komen dat het een ex is van je beste vriend is heel erg probleematisch.

Ik heb altijd geleerd en das een goude regel tussen vrienden....DONT MESS WITH THE EX OF YA M8...ja tog???

Kep wel zoiets dat als ie dat niet respecteerd, respecteerd ie mij als vriend ook niet.
Of zit ik er nou naast??? mee tog...kijk vrouwen zijn vervangbaar...en ik ken haar....zij is zo vervang baar als de dro; die ik elke dag wegspoel met een druk op een knop.

Iemand hier advies ove of een eerlijke mening r??? [ow en als je besluit te gaan flamen....alvast deze '''je moeder''

This post was edited by Lebrut on Aug 19 2008 06:33pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 19 2008 06:48pm
gewoon helemaal kapot neuken.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 20 2008 12:08am
Zijn ex neuken.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 20 2008 12:37am
Dus als ie het niet uitmaakt is hij je niet meer waardig?

Je hebt 4 jaar samengewoond met haar maar je "beste vriend" wist er niets van?

Hoe moeten wij jou dan als beste vriend voorstellen?
Member
Posts: 151
Joined: Aug 16 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 20 2008 02:07am
Wel ik begrijp naar waar je naartoe wilt gaan Maar, Zomaar u vriend laten vallen zou erg zijn ?
Je kan wel zeggen dat alles misschien anders zou lopen als normaal dan kan hij er op letten.
In ieder geval je kan het beter verwerken door er met mensen gewoon over te praten.

Groetjes, Matthias xD


Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Aug 20 2008 02:24am
jij bent toch klaar met haar?

dan zou het je niks moeten intereseren.
jouw deel van het verhaal is af; aan je vriend vertellen hoe zij is.

nu is het aan je vriend om zelf na te denken,
en aan jouw om zijn besluit te respecteren.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Aug 20 2008 02:46am
Quote (Demonsangel @ Wed, Aug 20 2008, 06:37am)
Dus als ie het niet uitmaakt is hij je niet meer waardig?

Je hebt 4 jaar samengewoond met haar maar je "beste vriend" wist er niets van?

Hoe moeten wij jou dan als beste vriend voorstellen?


wel dit vind ik ook raar :s ... hoe kan je 4 jaar samenwonen met iemand zonder dat je "beste vriend hier iets van weet^^" .. mijn beste vrienden kennen elk meisje dat ik per ongeluk in een zatte bui binnendraai^^

wat maakt het uit ... zeg hem gewoon wat er bij jou is gebeurt .. en laat hem zelf beslissen wat hij ermee doet .. liefde is blind.. laat hem dezelfde fouten maken als jou en drink er achteraf een pint op smile.gif
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Aug 20 2008 02:47am
don't mess met zusjes is t dacht ik
><

a/w snap niet echt waar je je druk over maakt, t is soms beter om iemand zelf dingen te laten ondervinden

This post was edited by Rogier on Aug 20 2008 02:48am
Member
Posts: 4,911
Joined: Jan 30 2006
Gold: 1,307.00
Aug 20 2008 03:36am
grow up ^^
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 20 2008 03:37am
Quote (lexotan @ Wed, Aug 20 2008, 11:36am)
grow up ^^


Achterlijk kind.

Komt hier eens even voor de eerste keer posten en maakt zich al ineens belachelijk.
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll