d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Handicap
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 0.00
May 3 2006 02:23pm
+ argumenteer.
Member
May 3 2006 03:55pm
Blind .. liever niet
Impotent .. liever niet
Doof .. liever niet
5 tepels .. kan leuk zijn, maar of het ook echt handig is?
Belgische Nationaliteit .. wel een erg zware handicap sad.gif
Richburg .. Zie hierboven ohmy.gif
Overgewicht .. heb ik al natuurlijk en bevalt nog redelijk!
Lepra .. ik behoud liever mijn lichaamsdelen
Schaamluizen .. dat jeukt zo
Oedippus-complex .. wel apart, maar mn vader is wel tof, dus nee

Ondanks dat het de ergste handicap is die in het lijstje staat, kies ik toch voor de Belgische nationaliteit.. die friet bevalt me wel en dat de rest van de wereld me dan uit lacht omdat ik Belg ben kan ik niet echt merken, want ze lachen me toch wel uit sad.gif
Member
Gold: 282.19
May 3 2006 06:36pm
Ik vote voor doof
Doof zijn heeft nog zo zijn voordelen denk ik.
Namelijk:
-Je hoeft geen gezeik van je leraren/ouders/werkgever aan te horen.
-Je hoeft nooit die opmerking te maken van : "Wat draaien ze hier een kutmuziek"
-Je valt zo in slaap bij lowlands alsof je helemaal geen last hebt van muziek.

Het is alleen lastig als je op de maat wil dansen ofzo
Member
May 4 2006 02:57am
belgische nationaliteit

uit een test blijkt dat Nederlanders over het algemeen het slimste zijn van europa en belgen staan helemaal onderaan schaam je! tongue.gifwink.gif

This post was edited by THaBOunce on May 4 2006 02:59am
Member
Gold: 40.00
May 4 2006 03:45am
racisten tongue.gif

ik = trotse belg dus angryfinger.gif u all jumpie.gif
Member
Gold: 432.15
May 4 2006 05:00am
uber lol @ Never_forgotten.. sry m8.. Ik ben gelukkig zo ver mogelijk vanaf de grens verhuisd om daar niet meer mee in verwarring gebracht te worden.. Eerst 1,5 km van een belische nationaliteit nu 150km :-)

OT: Liever wat kilo's erbij dan..

Kep trouwens echte kleine handicap (tijdelijk).. kep 3 buizen uit mijn lijf lopen.. zitten in mijn nieren.. loopt best k*t
(zo kan Never_forgotten ff terug lol'en haha)

Member
May 4 2006 10:03am
Quote (THaBOunce @ Thu, 4 May 2006, 09:57)
belgische nationaliteit

uit een test blijkt dat Nederlanders over het algemeen het slimste zijn van europa en belgen staan helemaal onderaan schaam je! tongue.gifwink.gif

Eeeeeeecht?! Met die stelling bewijs je net het tegendeel. Zin in een "slimme" discussie?

Han: je kan natuurlijk ook combinaties maken. Bv: Belgische schaamluizen, impotente Richburg etc. =)
Member
Gold: 0.31
May 4 2006 10:54am
Quote (sto- @ Thu, May 4 2006, 01:36am)
Ik vote voor doof
Doof zijn heeft nog zo zijn voordelen denk ik.
Namelijk:
-Je hoeft geen gezeik van je leraren/ouders/werkgever aan te horen.
-Je hoeft nooit die opmerking te maken van : "Wat draaien ze hier een kutmuziek"
-Je valt zo in slaap bij lowlands alsof je helemaal geen last hebt van muziek.

Het is alleen lastig als je op de maat wil dansen ofzo

Beide mijn ouders zijn doof en laten we zeggen dat die 'voordelen' niet echt zo gegrond zijn. Je hoeft wel degelijk gezeik aan te horen en kan alleen dingen waarnemen door ernaar te kijken en niet gewoon door ernaar te luisteren en ergens anders naar te kijken.
Je kan wel nooit een opmerking horen over wat voor muziek er gedraaid wordt maar je kan wel nooit muziek horen in the first place..
Je valt wel inslaap voor je 10 schaapjes kan tellen maar wordt maar eens wakker om naar school/werk te gaan. Lukt alleen met een flikkerlicht dat zelf mij al wakker maakte door het constante 'klik klik klik klik....'

anyway, blind zou ik zeker niet willen zijn, teveel schoonheden op de wereld daarvoor, impotent ook niet, zie naar vorige reden.
Doof liever ook niet, ben opgegroeid in een muziekcultuur die ik en mijn broer van niets hebben ontdekt aangezien onze ouders ons geen radio of andere muziek hebben voorgeschotelt. Niet dat ik hun dit kwalijk neem ofc. De smaken verschillen nu wel tussen ons als je denkt dat mijn broer een fervente i heart.gif techno fan is en ik zo iets meer de punk-metal kant opga.
5 Tepels... hmm hangt af waar ze geplaats zijn smile.gif
Belg, de last die ik al bijna 20 jaar draag, beschouw ik zelf niet meer als een handicap, geen optie dus.
Richburg, laten we zo zeggen van niet.
Overgewicht, aangezien ik het al er vind dikkerdjes een zak chips te zien eten kies ik ook niet voor dit.
Lepra zou wel eens leuk zijn om vele mensen tegelijk ook te geven smile.gif
Schaamluizen zou idd wel enorm erg jeuken, mooi zicht moe ook zijn als je in het openbaar loopt.
Oedippus-complex atm geen last van en zouk ook ni willen.

Hmm null vote
Member
May 4 2006 12:40pm
Ik denk toch 5 tepels :> [Being very funny mode] Alles liever dan belg [/being very funny mode]
Member
Gold: 40.00
May 4 2006 01:09pm
hoewel ze hier maar op ons belgen hun kap zitte stemmen ze er toch allemaal mooi voor happy.gif geef maar toe .. jaloers Hail.gif

K'heb voor overgewicht gekozen dan kan ik de spreuk " goed gereedschap hangt onder een afdakje " ook is gebruiken tongue.gif
doch hoop ik da'k ervan gespaard blijf smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll