d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Festival 08
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,995
Joined: Oct 30 2007
Gold: 4.00
Aug 16 2008 10:34am
Ben dees jaar aleen op Dhour geraakt

The subs */ shameboy */Do or die

waren echt goed , de rest herinder ik me niet echt meer tongue.gif


Iemand geweest?

Of naar andere festivals?

This post was edited by KaSke on Aug 16 2008 10:34am
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Aug 16 2008 10:43am
Dour niet, wel naar Graspop, Rock Zottegem en Dranouter
Shameboy heb ik ook gezien op 10 days off, was wel nice
Member
Posts: 26,995
Joined: Oct 30 2007
Gold: 4.00
Aug 16 2008 10:47am
Quote (ReadyAimFire @ Sat, Aug 16 2008, 05:43pm)
Dour niet, wel naar Graspop, Rock Zottegem en Dranouter
Shameboy heb ik ook gezien op 10 days off, was wel nice


nice smile.gif shameboy speelt well goed maar the _subs waren wel beter eerlijk gezegt

maar tog niets slaagt de set van Dr.lektroluv op werchter 2006 =)
denk dat je die op een cdtje wel kan kopen dies echt vet

This post was edited by KaSke on Aug 16 2008 10:48am
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 16 2008 10:54am
Graspop, Forever Young en vlietpop hier. ^
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll