d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heb Hulp Nodig Met Maken Van Ss Van Pm's > Hoe Kan Je Die Het Beste Posten ?
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 66,109
Joined: May 4 2007
Gold: 99.20
Aug 14 2008 08:38am
Ik heb wel eens geprobeerd om Pm's of iets dergelijks up te loaden, maar het lukt me niet echt.

Ik weet deze volgorde:
~ Print Screen van Pm.
~ CTR-V in Paint
~ Opslaan
~ Imageshack/Imagehosting etc gebruiken
.....Maar dan gaat het fout, krijg melding dat het bestand te groot is.

Kan iemand mij vertellen hoe dit moet?

Bedankt.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 14 2008 08:39am
Quote (Jamy @ Thu, 14 Aug 2008, 15:38)
Ik heb wel eens geprobeerd om Pm's of iets dergelijks up te loaden, maar het lukt me niet echt.

Ik weet deze volgorde:
~ Print Screen van Pm.
~ CTR-V in Paint
~ Opslaan
~ Imageshack/Imagehosting etc gebruiken
.....Maar dan gaat het fout, krijg melding dat het bestand te groot is.

Kan iemand mij vertellen hoe dit moet?

Bedankt.


opslaan als jpeg bestand
Member
Posts: 66,109
Joined: May 4 2007
Gold: 99.20
Aug 14 2008 08:44am
Quote (CpTJenJen @ Thu, 14 Aug 2008, 16:39)
opslaan als jpeg bestand


Bedankt, werkt goed nu!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 14 2008 08:52am
Je kunt weer gaan.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Aug 14 2008 08:53am
leuke berg fg heb je daar
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 14 2008 09:11am
Quote (Jamy @ Thu, 14 Aug 2008, 15:44)
Bedankt, werkt goed nu!


geen dank ^^ en wowmyfg nais fgees
Member
Posts: 66,109
Joined: May 4 2007
Gold: 99.20
Aug 14 2008 09:15am
Quote (JWT @ Thu, 14 Aug 2008, 16:52)
Je kunt weer gaan.


Wie ... ik?

Waarheen?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 14 2008 09:29am
Quote (Jamy @ Thu, 14 Aug 2008, 17:15)
Wie ... ik?

Waarheen?


Als je me 1,000 Forum Gold geeft mag je blijven hoor wink.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 14 2008 10:45am
mag ik vragen op welke manier je dit bij elkaar gespaard heb?
als je het liever niet post dan via pm, bij voorbaat dank.
Member
Posts: 567
Joined: Jul 4 2008
Gold: 10.23
Aug 14 2008 11:05am
snachts op het station bij mekaar gespaard
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll