d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Frustratie!!!
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 13 2008 01:24pm
Zucht, heb nu al 4 uur achter elkaar dat ik niet kan verbinden met Battle.net...

ERG frustrerend!

Iemand een idee of 'm te fixen? tongue.gif

~Kurt
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 13 2008 01:45pm
heb je je netwerk kabeltje / internet kabeltje in je pc zitten?

heb je je modem/router aan staan?


welke foutcode geeft diablo?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 13 2008 01:48pm
laatst was dit 2 weken voor mij :|
vanochtend deedtie weer lastig maar toen heb ik rechtermuisknop op verbinding -> herstellen, dan uitschakelen, dan inschakelen en nog een keer herstellen en toen werkte alles weer.
ik weet nog dat ikd at op vista probeerde te doen en toen ging me verbinding zichzelf kopieren en als ik dan de copie verwijderde gingen ze allemaal weg. had uiteindelijk een stuk of 40 lanverbinding icoontjes staan.

als je te vaak acc heb gewisseld heb je gewoon een 10 minuten lang unable to connect.
als je voor ingame dingen temp banned word dan zul je nog wel kunnen inloggen maar zie je gewoon de your connection has been temporarily restricted bericht.

This post was edited by edujackass on Aug 13 2008 01:51pm
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 13 2008 01:49pm
Zou ik hier posten als'k geen internet heb? ^

Mja, fout: "Unable to connect to battle.net"

Het komt omdat ik te vaak van account ben gewisseld. Had vanmiddag 2x een uur deze error, dus nu probably 24 uur ban. ^



En ik run Linux, dus nn windows problems... ^

This post was edited by KurtDraik on Aug 13 2008 01:51pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 13 2008 01:53pm
Dus als je vier uur geen Diablo kan spelen, geraak je gefrustreerd?
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 13 2008 01:54pm
Vind je dat niet vervelend, als je je avond ingeplanned had met gamen? tongue.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 13 2008 02:07pm
Nee, want ik 'plan' geen avonden 'in' met gamen.
Member
Posts: 1,522
Joined: Jun 28 2006
Gold: 6,358.95
Aug 13 2008 03:09pm
reset je router. smile.gif

misschiebn werkt het
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Aug 14 2008 08:57am
Quote (Kanni @ Wed, Aug 13 2008, 08:07pm)
Nee, want ik 'plan' geen avonden 'in' met gamen.


lieg niet kneus
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 14 2008 09:02am
Quote (Kanni @ Wed, Aug 13 2008, 08:07pm)
Nee, want ik 'plan' geen avonden 'in' met gamen.
Omfg, loserrrr.
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll