d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Krebs
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 13 2008 11:16am
Kanker!

Deze knul is terug van drie weken USA.
Zijn er dingen gebeurd, waarvan ik 100% op de hoogte gesteld moet worden?
BBDG begraven onder zijn eigen bloemenperkje (naast zijn zus, die aan kanker is overleden), bijvoorbeeld?

En waarom hebben jullie in mijn afwezigheid al jullie fg niet aan mij gedoneerd?
Mijn e-pen0r haalt het op deze manier nooit met de IRL-pen0r.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 13 2008 11:30am
Quote (WemyNM @ Wed, 13 Aug 2008, 18:16)
Kanker!

Deze knul is terug van drie weken USA.
Zijn er dingen gebeurd, waarvan ik 100% op de hoogte gesteld moet worden?
BBDG begraven onder zijn eigen bloemenperkje (naast zijn zus, die aan kanker is overleden), bijvoorbeeld?

En waarom hebben jullie in mijn afwezigheid al jullie fg niet aan mij gedoneerd?
Mijn e-pen0r haalt het op deze manier nooit met de IRL-pen0r.


niks gemist
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 13 2008 11:48am
Obviously niet nee. tongue.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 13 2008 11:49am
Quote (WemyNM @ Wed, Aug 13 2008, 05:16pm)
Kanker!

Deze knul is terug van drie weken USA.
Zijn er dingen gebeurd, waarvan ik 100% op de hoogte gesteld moet worden?
BBDG begraven onder zijn eigen bloemenperkje (naast zijn zus, die aan kanker is overleden), bijvoorbeeld?

En waarom hebben jullie in mijn afwezigheid al jullie fg niet aan mij gedoneerd?
Mijn e-pen0r haalt het op deze manier nooit met de IRL-pen0r.
Je vroeg je iedere avond in je bedje daar zeker af wat hier gebeurde, ofnietdan?

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 15 2008 06:41am
Quote (JWT @ Wed, 13 Aug 2008, 19:49)
Je vroeg je iedere avond in je bedje daar zeker af wat hier gebeurde, ofnietdan?


Nee.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Aug 15 2008 07:29am
Quote (JWT @ Wed, Aug 13 2008, 07:49pm)
Je vroeg je iedere avond in je bedje daar zeker af wat hier gebeurde, ofnietdan?


ook gewoon overdag hoor...
Member
Posts: 1,522
Joined: Jun 28 2006
Gold: 6,358.95
Aug 15 2008 07:40am
snap er niks van
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Aug 15 2008 08:05am
Quote (original91 @ Fri, 15 Aug 2008, 14:40)
snap er niks van


daarvoor had je hier al langer moeten zijn..
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Aug 15 2008 11:17am
jij hebt niets gemist, en wij hebben jou niet gemist
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 15 2008 02:22pm
Quote (WemyNM @ Fri, Aug 15 2008, 12:41pm)
Nee.
Dat verbaast mij.

Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll