Quote (Sniperdesign @ Mon, Aug 11 2008, 08:55am)
Mocht iemand nog een plekje overhebben? graag

Ik heb misschien weinig posts, maar ik bump m'n topic tenminste niet 20x.
Ben wel een 06 user.
Hoor het graag

45 posts is tochwel heel laag voor een 06er.
This post was edited by Hellskin on Aug 11 2008 10:10am