d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Ben Opzoek Naar Een Guild > Gratis Joinen Ofc. Nn Betalen
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 762
Joined: Oct 24 2006
Gold: 0.00
Aug 11 2008 02:55am
Mocht iemand nog een plekje overhebben? graag smile.gif
Ik heb misschien weinig posts, maar ik bump m'n topic tenminste niet 20x.
Ben wel een 06 user.

Hoor het graag smile.gif
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 11 2008 10:10am
Quote (Sniperdesign @ Mon, Aug 11 2008, 08:55am)
Mocht iemand nog een plekje overhebben? graag smile.gif
Ik heb misschien weinig posts, maar ik bump m'n topic tenminste niet 20x.
Ben wel een 06 user.

Hoor het graag smile.gif


45 posts is tochwel heel laag voor een 06er.

This post was edited by Hellskin on Aug 11 2008 10:10am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 11 2008 12:05pm
Quote (Hellskin @ Mon, Aug 11 2008, 06:10pm)
45 posts is tochwel heel laag voor een 06er.


Ik ben toch ook maar in het laatste halfjaar-jaar beginnen spammen? happy.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Aug 11 2008 01:22pm
ik ruik een multi -.-
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Aug 11 2008 01:45pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 11 Aug 2008, 21:22)
ik ruik een multi -.-


Ik ruik het niet alleen happy.gif
Member
Posts: 25,599
Joined: Jul 8 2008
Gold: 1,060.00
Aug 12 2008 06:50am
Quote (Zompy @ Mon, Aug 11 2008, 07:45pm)
Ik ruik het niet alleen happy.gif


hmm volgensmij ben ik verkouden dan tongue.gif?
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll