d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nog Guilds Waar Nederlanders In Zitten?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,057
Joined: Jun 7 2007
Gold: 4,955.00
Aug 10 2008 01:22pm
onze guild is vanochtend opgeheven, nu ben ik op zoek naar een nieuwe;

euscl

met wat nederlanders erin...


iemand tips of suggesties laat het ff weten.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Aug 10 2008 01:34pm
icon_pointl.gif niet echt veel NL maar wel leuke guild smile.gif
Member
Posts: 25,599
Joined: Jul 8 2008
Gold: 1,060.00
Aug 12 2008 06:52am
icon_pointl.gif alleen ik happy.gif maarja wink.gif tis wel gezellig
Member
Posts: 21,466
Joined: Jul 30 2005
Gold: 2.55
Aug 14 2008 08:33am
Quote (Zompy @ Sun, Aug 10 2008, 08:34pm)
icon_pointl.gif niet echt veel NL maar wel leuke guild smile.gif


hoezo weinig nl

apo is ook nl

biggrin.gif

@ bartus suc6

This post was edited by NoobXpert on Aug 14 2008 08:34am
Member
Posts: 50,057
Joined: Jun 7 2007
Gold: 4,955.00
Aug 14 2008 08:39am
Quote (NoobXpert @ Thu, 14 Aug 2008, 15:33)
hoezo weinig nl

apo is ook nl

biggrin.gif

@ bartus suc6


hey nooby

bevalt je nieuwe guild een beetje als er nog een plekkie is.....
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 14 2008 08:45am
Quote (Bartus @ Sun, Aug 10 2008, 07:22pm)
onze guild is vanochtend opgeheven, nu ben ik op zoek naar een nieuwe;

euscl

met wat nederlanders erin...


iemand tips of suggesties laat het ff weten.


whut happend?



Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Aug 14 2008 08:50am
RiC & ik zijn Nederlanders in mijn guild.. dus je kan eigenlijk wel stellen dat 2/3 van de guild Nederlands is tongue.gif
Member
Posts: 50,057
Joined: Jun 7 2007
Gold: 4,955.00
Aug 14 2008 08:54am
Quote (Hellskin @ Thu, 14 Aug 2008, 15:45)
whut happend?


Dennis heeft de guild verkocht,

heeft ons zomaar op straat gezet.......

nu ben ik ff aant kijken voor wat anders (misschien)


Quote (JurK. @ Thu, 14 Aug 2008, 15:50)
RiC & ik zijn Nederlanders in mijn guild.. dus je kan eigenlijk wel stellen dat 2/3 van de guild Nederlands is tongue.gif



wel een kleine guild haha

This post was edited by Bartus on Aug 14 2008 08:55am
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Aug 14 2008 09:03am
Quote (Bartus @ Thu, 14 Aug 2008, 15:54)
wel een kleine guild haha


heb geen guidlchat of nix.. gewoon fun guild tongue.gif
Member
Posts: 50,057
Joined: Jun 7 2007
Gold: 4,955.00
Aug 14 2008 09:04am
Quote (JurK. @ Thu, 14 Aug 2008, 16:03)
heb geen guidlchat of nix.. gewoon fun guild tongue.gif


misschien ook wel grappig,

ik hou hem in de gaten
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll