Quote (Hellskin @ Thu, 14 Aug 2008, 15:45)
whut happend?
Dennis heeft de guild verkocht,
heeft ons zomaar op straat gezet.......
nu ben ik ff aant kijken voor wat anders (misschien)
Quote (JurK. @ Thu, 14 Aug 2008, 15:50)
RiC & ik zijn Nederlanders in mijn guild.. dus je kan eigenlijk wel stellen dat 2/3 van de guild Nederlands is

wel een kleine guild haha
This post was edited by Bartus on Aug 14 2008 08:55am