☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Wie Dit Leest Is Gek :p
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 421
Replies: 19
Track Topic
Lebrut
Member
Posts: 17,304
Joined: Aug 19 2007
Gold
:
1,554.00
#1
Aug 8 2008 11:31am
Ja tog
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#2
Aug 8 2008 11:32am
Quote (Lebrut)
ik heb geen leven
dat weten we
This post was edited by Hellskin on Aug 8 2008 11:32am
Lebrut
Member
Posts: 17,304
Joined: Aug 19 2007
Gold
:
1,554.00
#3
Aug 8 2008 11:33am
ja verveel me een beetje en ik kom uit sommige dingen niet uit.....
This post was edited by Lebrut on Aug 8 2008 11:33am
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#4
Aug 8 2008 11:58am
Quote (Lebrut @ Fri, Aug 8 2008, 05:33pm)
ja verveel me een beetje en ik kom uit sommige dingen niet uit.....
vertel ons waar je niet uit komt en dan kunnen mensen je er misschien mee helpen.
nutteloze topics als dit maken helpt je echt niet.
Hustlegirl
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
1.80
#5
Aug 8 2008 12:38pm
Ik weet hoe je eruit komt
ik zal er een manual van maken:
Quote
1. loop naar de keukenlade
2. pak een steakmes
3. zet hem met veel kracht op je linkerpols
4. druk hem hard aan en trek hem zo snel mogelijk van links naar rechts
*** BEN NU HEEL SNEL***
5. steek het mes met veel kracht door je linkerborst
6. en dan in je rechter nekhelft op meerdere random plaatsen
7. je bent er nu uit en vanaf
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#6
Aug 8 2008 12:41pm
Stefan kent natuurlijk wel wat van zelfmoord.
Hustlegirl
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
1.80
#7
Aug 8 2008 12:49pm
Kzal er maar op reageren, JE HEBT ME NU ECHT ONTMASKERD... of niet...
Ik ben geestelijk ziek
http://nl.youtube.com/watch?v=rKzVew9Ze6I
This post was edited by Hustlegirl on Aug 8 2008 12:51pm
edujackass
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold
:
541.90
Warn: 100%
#8
Aug 8 2008 12:51pm
doe me nou niet bangmaken want ik zie tog egt een ambulance bij je huis staan.
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#9
Aug 8 2008 12:58pm
Quote (edujackass @ Fri, 8 Aug 2008, 20:51)
doe me nou niet bangmaken want ik zie tog egt een ambulance bij je huis staan.
Hahaha.
Echt jammer dat die topic verloren is gegaan.
edujackass
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold
:
541.90
Warn: 100%
#10
Aug 8 2008 12:59pm
timo had er nog een screenshot van gepost.. heel lang geleden.
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact