d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Headset En Microfoon Vraagje > Help Plz
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,693
Joined: May 30 2007
Gold: 902.00
Aug 7 2008 06:47am
Ik heb een headset van logitech met micrfoon, en een aparte microfoon die ik bij de pc krag..

Toen ik Xp had kon ik niet praten tegen men vrienden, nu heb ik vista en werken ze nog niet?!
Heb geen idee hoe ik ze aan de praat kan krijgen

Heb al wat gegoogled maar vind niks..
Heeft iemand een idee wat ik moet doen?

Alvast dank

Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Aug 7 2008 06:54am
hier een paar stappen die je mss kunnen helpen. omdat je vraagstelling vaag is kan ik geen gericht antwoord geven, maar ik zou zeggen, probeer t eens.


rechts onder in de balk de knop volume. rechts klikken en openen
staat je microfoon op dempen? zo ja, zet het af, zo nee, ga naar de volgende stap
opties -> geavanceerde volumeregeling
ga naar geavanceerd bij microfoon en schakel volumeversterking in


mss helpt het. suc6

Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Aug 7 2008 07:54am
kabbeltje erin gestoken?
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Aug 7 2008 08:12pm
Quote (Malakas @ Thu, 7 Aug 2008, 14:54)
kabbeltje erin gestoken?


ja mijn kabbeltje doet soms ook raar... LAWL

dyslectisch, ga dan niet op een forum zitten en typen en uitglachen worden.
Sorry ben beetje stoned maar kan hier niet tegen.

Heb je wel een geluidskaart?, Is hij werkende?, heb je goede drivers geinstalleerd (als dat daarvoor nodig is)
Member
Posts: 5,894
Joined: Mar 22 2007
Gold: 738.70
Aug 7 2008 10:43pm
-1

Vista.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 7 2008 10:47pm
we zitten hier niet op dumpert.nl
Member
Posts: 5,894
Joined: Mar 22 2007
Gold: 738.70
Aug 7 2008 10:51pm
Quote (edujackass @ Fri, Aug 8 2008, 05:47am)
we zitten hier niet op dumpert.nl


Ok, je hebt gelijk.

Je kunt proberen de drivers te updaten (zoek ze via Google).
Member
Posts: 16,693
Joined: May 30 2007
Gold: 902.00
Aug 8 2008 05:32am
Quote (Mashiro @ Fri, Aug 8 2008, 05:51am)
Ok, je hebt gelijk.

Je kunt proberen de drivers te updaten (zoek ze via Google).


Ik heb de laatste updates een week of 2 geleden geinstalleerd en windows staat op auto update
Kabeltje zit correct in
De headset wordt gedetecteerd
Ik krijg geluid uit mijn headset maar als ik er in praat gebeurt er niks
Hij wordt niet gemute
Alles staat aan denk ik heb wat google stapjes gevolgd
Denk dat alles zou moeten werken maar hij werkt niet

Misschien iemand die iets anders weet om te proberen?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 8 2008 09:21am
Quote (Hustlegirl @ Fri, 8 Aug 2008, 04:12)
ja mijn kabbeltje doet soms ook raar... LAWL

dyslectisch, ga dan niet op een forum zitten en typen en uitglachen worden.
Sorry ben beetje stoned maar kan hier niet tegen.


Heb je wel een geluidskaart?, Is hij werkende?, heb je goede drivers geinstalleerd (als dat daarvoor nodig is)


Wat doe je blij? Oh jeej, een typefout!!!

@BroKedUde, heb je gekeken of je mic het wel doet op een andere PC? Ik zat hier ook laatst mee, en toen bleek dat de mic gewoon kapot was.....


Member
Posts: 5,894
Joined: Mar 22 2007
Gold: 738.70
Aug 8 2008 10:52pm
Quote (BroKedUde @ Fri, Aug 8 2008, 12:32pm)
Ik heb de laatste updates een week of 2 geleden geinstalleerd en windows staat op auto update
Kabeltje zit correct in
De headset wordt gedetecteerd
Ik krijg geluid uit mijn headset maar als ik er in praat gebeurt er niks
Hij wordt niet gemute
Alles staat aan denk ik heb wat google stapjes gevolgd
Denk dat alles zou moeten werken maar hij werkt niet

Misschien iemand die iets anders weet om te proberen?


Via welk programma gebruik je de microfoon?
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll