d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Realm Down Omzeilen Met Experia Box > Help Meh
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 6 2008 12:13pm
Ik heb een kpn experia box, thomson speedtouch versie.

Nu was ik aan het lezen over realm down omzeilen maar ik kan via de gay interface me MAC niet veranderen

Iemand een oplossing/idee?

Thanks

edit: resetten heb ik al geprobeerd meerdere malen

This post was edited by Mischa on Aug 6 2008 12:13pm
Banned
Posts: 36
Joined: Aug 6 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 6 2008 12:19pm
Mac is idd veel beter dan windhoos
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 6 2008 12:22pm
Quote (Macintosh @ Wed, Aug 6 2008, 06:19pm)
Mac is idd veel beter dan windhoos




+1
Banned
Posts: 36
Joined: Aug 6 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 6 2008 12:23pm
Ah daar is mijn kat ik was hem al kwijt.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 6 2008 12:43pm
loop je eerst dom te doen over d2 en vervolgens maak jij er zelf een topic over..? hopeloos dit.
je hebt een static ip trouwes, kan je niet veranderen.

gebruik derde partij programmas die de realmdown zegmaar tegenhouden. <-als ik hier verder overin ga krijg ik een insta ban dus ik laat het hierbij, google het zelf maar. in het engels natuurlijk.

This post was edited by edujackass on Aug 6 2008 12:44pm
Banned
Posts: 36
Joined: Aug 6 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 6 2008 01:27pm
Om even inhoudelijk op je post in te gaan.

Ip adres kun je redelijk eenvoudig veranderen met wat guides ed. en je mac adres kan ook, maar dan ben je echt aan het hacken. Je kunt beter niet dingen gaan veranderen waar je geen verstand van hebt voordat je alles verneukt.

En je wil een realm down omzeilen? Man get a life.. het is lekker weer buiten
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 6 2008 01:39pm
je kunt een static ip NIET veranderen slet en mac addres hoef je al helemaal niet aan te zitten.
Banned
Posts: 36
Joined: Aug 6 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 6 2008 02:07pm
Quote (edujackass @ Wed, Aug 6 2008, 07:39pm)
je kunt een static ip NIET veranderen slet en mac addres hoef je al helemaal niet aan te zitten.


lol?

dat jij niet weet hoe je een static ip kan veranderen betekent nog niet dat het onmogelijk is..

volgens mij staan er zelfs tutorials op youtube hoe je dat moet doen..

eikel.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 6 2008 02:30pm
grote /facepalm voor jou meneer macintosh.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 6 2008 02:39pm
Quote (Macintosh @ Wed, Aug 6 2008, 07:27pm)
Om even inhoudelijk op je post in te gaan.

Ip adres kun je redelijk eenvoudig veranderen met wat guides ed. en je mac adres kan ook, maar dan ben je echt aan het hacken. Je kunt beter niet dingen gaan veranderen waar je geen verstand van hebt voordat je alles verneukt.

En je wil een realm down omzeilen? Man get a life.. het is lekker weer buiten


maar ik wil wel botten

realm down is over

This post was edited by Mischa on Aug 6 2008 02:40pm
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll