Quote (edujackass @ Mon, 4 Aug 2008, 14:00)
lol
watvoor wachtwoord is het en waar ergens moet je het invullen?

Voor het opstarten van de computer (jeweeettt bij die accounts enzo). En fyi, er is maar één account geactiveerd: die van mij (met wachtwoord T_T)!