d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Negertopic Ik Bedoel Soliciteer Topic. > Polololol? ;d
1238Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 30 2008 03:06pm
nah.
naja ik ging soliciteren en was kut want ik zei eerst vakkenvullen en toen zei die vrouw gaat niet meer meschien kassa? toen zei ik nah laat dan maar zitten en toen ging ik naar andere winkel en toen daar vragen en daar wilden ze ook al geen vakkenvullers voor alleen vakantiewerk dus ik terug voor kassa zegt die vrouw nah door je eerste indruk lijkt dat me niet goed voor de winkel wtfuuuxxx dus nu moet ik persee jaarcontract doen en dat is focken gaaayyy want ik doe nu 1 jarig havo VAVO omdat ik de 4de ook al heb verkankerd maar ik wil inkomen voor bier en laptops en ipods en andere dure teringzooi zoals zon klote macbook (JA CANNI EEN MACBOOK ALS IK ER GELD VOOR HEB GESPAARD) en een iphone dat soort teringzooi. en bij die eerste alberthein zaten egt keaaaaankaaah geile kassameisjes. zonde. naja ik moet nu me ouders overtuigen waarom het wel goed is om te werken tijdens een loeizwaar examenjaar....... hlep plx.

ook wil ik iedereen even herinneren aan dat ding wat xepo aka chlamidia op zijn rug heeft ;;;PPPPPPPPPPPPP
en yoghurt sietemieter op man
en peter, doe is een nieuw internetabonnement nemen, of die je nu ehbt afsluiten en geluijk weer nieuwe zodat je weer kan d2jspen.
en iemand moet mij ff linken naar die honden foto van zompy zodat ik hem keihard ga fotoshoppen net als in de mijn hond is overreden topoic.

This post was edited by edujackass on Jul 30 2008 03:10pm
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 30 2008 03:14pm
Fuck, wat heb ik ook weer op m'n rug?!

ps; http://i32.tinypic.com/14e6mgo.jpg
Wees wel lief, Zompy is tering schattig.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 30 2008 03:27pm
die vormen zijn perfect om een aftrek lul op te shoopen.. moet ff w8ten op 80% dan doe ik het
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jul 30 2008 04:35pm
Quote (edujackass @ Wed, 30 Jul 2008, 23:27)
die vormen zijn perfect om een aftrek lul op te shoopen.. moet ff w8ten op 80% dan doe ik het


Hahaha, hoe lang moeten we wachten?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 30 2008 04:44pm
1 maand ofzo dan ga ik weer pmen en emailenen en posten en doen.
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 30 2008 08:30pm
Quote (edujackass @ Wed, Jul 30 2008, 09:06pm)
nah.
naja ik ging soliciteren en was kut want ik zei eerst vakkenvullen en toen zei die vrouw gaat niet meer meschien kassa? toen zei ik nah laat dan maar zitten en toen ging ik naar andere winkel en toen daar vragen en daar wilden ze ook al geen vakkenvullers voor alleen vakantiewerk dus ik terug voor kassa zegt die vrouw nah door je eerste indruk lijkt dat me niet goed voor de winkel wtfuuuxxx dus nu moet ik persee jaarcontract doen en dat is focken gaaayyy want ik doe nu 1 jarig havo VAVO omdat ik de 4de ook al heb verkankerd maar ik wil inkomen voor bier en laptops en ipods en andere dure teringzooi zoals zon klote macbook (JA CANNI EEN MACBOOK ALS IK ER GELD VOOR HEB GESPAARD) en een iphone dat soort teringzooi. en bij die eerste alberthein zaten egt keaaaaankaaah geile kassameisjes. zonde. naja ik moet nu me ouders overtuigen waarom het wel goed is om te werken tijdens een loeizwaar examenjaar....... hlep plx.

ook wil ik iedereen even herinneren aan dat ding wat xepo aka chlamidia op zijn rug heeft ;;;PPPPPPPPPPPPP
en yoghurt sietemieter op man
en peter, doe is een nieuw internetabonnement nemen, of die je nu ehbt afsluiten en geluijk weer nieuwe zodat je weer kan d2jspen.
en iemand moet mij ff linken naar die honden foto van zompy zodat ik hem keihard ga fotoshoppen net als in de mijn hond is overreden topoic.


Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 30 2008 08:36pm
kanker op gaymail
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 30 2008 08:37pm
Quote (edujackass @ Thu, Jul 31 2008, 02:36am)
kanker op gaymail


Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 31 2008 02:11am
Ten eerste: Stel je niet aan. Je doet Havo en het examenjaar is juist rustig.
Ten tweede: Oefen maar goed met solliciteren, want later moet je het nog genoeg doen.
Ten derde: elke random wordt bij de AH aangenomen (ik heb er immers ook nog gewerkt lang geleden), doe wat meer je best.
Ten vierde: kassa is gay.
Ten vijfde: kassameisjes zijn meestal niet degene die je moet hebben.
Ten zesde: waarom moet je je ouders overtuigen?
Member
Posts: 3,025
Joined: Feb 22 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Jul 31 2008 05:03am
kk triest verhaal,
albertheyn ahahaha
Go Back To Nederlands Topic List
1238Next
Closed New Topic New Poll