Quote (edujackass @ Wed, Jul 30 2008, 09:06pm)
nah.
naja ik ging soliciteren en was kut want ik zei eerst vakkenvullen en toen zei die vrouw gaat niet meer meschien kassa? toen zei ik nah laat dan maar zitten en toen ging ik naar andere winkel en toen daar vragen en daar wilden ze ook al geen vakkenvullers voor alleen vakantiewerk dus ik terug voor kassa zegt die vrouw nah door je eerste indruk lijkt dat me niet goed voor de winkel wtfuuuxxx dus nu moet ik persee jaarcontract doen en dat is focken gaaayyy want ik doe nu 1 jarig havo VAVO omdat ik de 4de ook al heb verkankerd maar ik wil inkomen voor bier en laptops en ipods en andere dure teringzooi zoals zon klote macbook (JA CANNI EEN MACBOOK ALS IK ER GELD VOOR HEB GESPAARD) en een iphone dat soort teringzooi. en bij die eerste alberthein zaten egt keaaaaankaaah geile kassameisjes. zonde. naja ik moet nu me ouders overtuigen waarom het wel goed is om te werken tijdens een loeizwaar examenjaar....... hlep plx.
ook wil ik iedereen even herinneren aan dat ding wat xepo aka chlamidia op zijn rug heeft ;;;PPPPPPPPPPPPP
en yoghurt sietemieter op man
en peter, doe is een nieuw internetabonnement nemen, of die je nu ehbt afsluiten en geluijk weer nieuwe zodat je weer kan d2jspen.
en iemand moet mij ff linken naar die honden foto van zompy zodat ik hem keihard ga fotoshoppen net als in de mijn hond is overreden topoic.