d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo 2 > Op Bright-clan
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12
Joined: Jul 30 2008
Gold: 0.00
Jul 30 2008 07:44am
smile.gif
Member
Posts: 12
Joined: Jul 30 2008
Gold: 0.00
Jul 30 2008 07:47am
wij willen tvt

pm ;

Bright-panth3r
bright-
bright_

voor duells we zijn een beginnende clan
dus we moeten nog ervaring op doen.

Member
Posts: 12
Joined: Jul 30 2008
Gold: 0.00
Jul 30 2008 07:49am
up
Member
Posts: 12
Joined: Jul 30 2008
Gold: 0.00
Jul 30 2008 07:51am
Quote (Brightclan @ Wed, Jul 30 2008, 01:49pm)
up


Member
Posts: 12
Joined: Jul 30 2008
Gold: 0.00
Jul 30 2008 07:53am
Quote (Brightclan @ Wed, Jul 30 2008, 01:49pm)
up


Member
Posts: 12
Joined: Jul 30 2008
Gold: 0.00
Jul 30 2008 08:05am
Quote (Brightclan @ Wed, Jul 30 2008, 01:49pm)
up


Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 30 2008 09:50am
Quote (Brightclan @ Wed, Jul 30 2008, 01:47pm)
wij willen tvt

pm ;

Bright-panth3r
bright-
bright_

voor duells we zijn een beginnende clan
dus we moeten nog ervaring op doen.


als je wilt duelen dan zou je op z'n minst een beetje informatie moeten geven.


hoeveel vs hoeveel
onder welke regels duelen jullie?
welke server gebruik je (en welke core/ladder?)
welk level duelen (waarschijnlijk zijn jullie geen llders maar je weet het niet he xD)


oh en stop met nutteloos bumpen!
eens per 3 dagen is meer dan genoeg. hier blijven ze wel @ the first page staan

This post was edited by Hellskin on Jul 30 2008 09:52am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 30 2008 10:16am
KANKER OP MET JE CLAN
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 30 2008 10:41am
Quote (edujackass @ Wed, Jul 30 2008, 04:16pm)
KANKER OP MET JE CLAN


en jij wilde geen warns meer krijgen? xD

laat je niet zo uit de tent lokken man

This post was edited by Hellskin on Jul 30 2008 10:41am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 30 2008 10:47am
ah shit
ik drukte net nog op edit maar toen ik klaar was met editen kreeg ik die shit you do not have permission omdat net het half uur voorbij was
;PPP

I HEREBY APOLOGISE FOR THE LAST POST I MADE IN THIS TOPIC, I WAS JUST PISSED ATM.

ik had vandaag dus een slecht solicitatiegesprek en ben niet aangenomen en nu ga ik soliciteren bij de concurenten van die moederneukers.
+ er zat een insect TUSSEN MIJN LCD SCHERM ja onder het glas dus. en ik maar boos doen omdat dat ding rondkruitp heel te tijd dus ik d8 ik druk hem dood en ik keihard op het glas drukken en toen krak was die insect geknald en nu zit er smurry+ dood insect van wel 4 vierkante pixel groot links onderin mijn scherm.

This post was edited by edujackass on Jul 30 2008 10:49am
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll