d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jarig:d > Feeste
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 309
Joined: Jul 14 2008
Gold: 2,265.00
Jul 27 2008 04:27pm
FEEESTE.. kwam t ff gezellig op d2jsp zegge.. tis nie dak nu hele dag achter pc ga zitte biggrin.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 27 2008 04:51pm
Quote (oedjow @ Mon, 28 Jul 2008, 00:27)
kwam t ff gezellig op d2jsp zegge..


lieg niet.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 28 2008 01:20am
O.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 28 2008 02:55am
gz
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Jul 28 2008 04:45am
Nou, joepieee.

This post was edited by Doggy-Style on Jul 28 2008 04:46am
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 28 2008 10:51am
Quote (Doggy-Style @ Mon, Jul 28 2008, 10:45am)
Nou, joepieee.


Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jul 28 2008 11:28am
Quote (oedjow @ Mon, 28 Jul 2008, 00:27)
FEEESTE.. kwam t ff gezellig op d2jsp zegge.. tis nie dak nu hele dag achter pc ga zitte biggrin.gif


weer dichter bij de dood sad.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jul 28 2008 11:56am
Quote (tenshinhan @ Mon, Jul 28 2008, 05:28pm)
weer dichter bij de dood sad.gif


wat heb jij een vrolijke kijk op het leven tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 28 2008 12:16pm
Neem het leven niet te serieus, daar is het veelste kort voor....
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 28 2008 12:25pm
dat hebben we gemerkt ja.
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll