☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> :o > -_-
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 550
Replies: 25
Track Topic
Jokerstars
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#1
Jul 27 2008 04:23am
Super!
al 2 maanden locked + scammertagged, omdat "mijn vriend" mij keylogt o_O.
Eerst al me d2 items weg, dan ook nog me jsp account.
Al 2 maanden locked, en nog geen enkel positief bericht van medi's.
Hoop dat dit nog goedkomt, ofc geloven medi's mijn verhaal niet, niet gek natuurlijk, als je nagaat dat ~80% van de echte scammers een lulverhaal ophangt ~_~
Als je kijkt in mijn "unlocking thread" kun je zien wat mensen over mij denken, de meesten staan niet eens in mijn vriendenlijst en zeggen toch aardige dingen o_O.
Naja, verveling heerst en zag NL-forum staan
.
Thx 4 Reading.
Best Regards;
- Gewoon_Divine.
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#2
Jul 27 2008 05:15am
FOKKING BOEIEND
This post was edited by Kanni on Jul 27 2008 05:16am
CorvX
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
6.67
Warn: 100%
#3
Jul 27 2008 05:39am
Quote (Kanni @ Sun, 27 Jul 2008, 13:15)
FOKKING BOEIEND
+2!
Edit:
In je unlocking thread staat op dat je multis had en mensen heb gescammed.
Ik bedoel, is toch je eigen schuld? Niet zo janker man, met mazzel ben je er over half jaartje van af.
This post was edited by CorvX on Jul 27 2008 05:41am
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#4
Jul 27 2008 03:16pm
je bent te laat
vroeger was er een tijdperk waarin alles nog was zoals t was
toen kon je er vanaf kome, nu maak je gewoon een andere account aan en scam je wat fg
levert hoogst wss meer op
Akiracy
Banned
Posts: 3
Joined: Jul 27 2008
Gold
:
0.00
#5
Jul 27 2008 03:21pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, Jul 27 2008, 09:16pm)
je bent te laat
vroeger was er een tijdperk waarin alles nog was zoals t was
toen kon je er vanaf kome, nu maak je gewoon een andere account aan en scam je wat fg
levert hoogst wss meer op
Vouch ^^
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#6
Jul 27 2008 04:06pm
Lang geleden, maar ach:
\_/
Look, the care cup is empty!
Jokerstars
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#7
Jul 28 2008 02:33am
Quote (Akiracy @ Sun, 27 Jul 2008, 23:21)
Vouch ^^
Hoe weet jij dat nou man, randdebiel, met je 3 posts en joindate van gisteren, multi ~~
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#8
Jul 28 2008 02:54am
Quote (Gewoon_Divine @ Mon, 28 Jul 2008, 10:33)
Hoe weet jij dat nou man, randdebiel, met je 3 posts en joindate van gisteren, multi ~~
dis een van de stomste comments die ik tot nu toe heb gelezen en er waren toch wat achterlijke bij hoor..
Jokerstars
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#9
Jul 28 2008 03:23am
Nvm.. kga er niet op in ~_~
This post was edited by Gewoon_Divine on Jul 28 2008 03:23am
Doggy-Style
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold
:
0.48
#10
Jul 28 2008 04:45am
Ok man, relaxt.
This post was edited by Doggy-Style on Jul 28 2008 04:46am
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact