d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Calling Out Xepolite For Irl Duel
12Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 39
Joined: Jul 21 2008
Gold: 0.00
Jul 22 2008 06:28am
noob noob noob
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 22 2008 05:49pm
Quote (fisher_lol @ Tue, Jul 22 2008, 12:28pm)
noob noob noob


Banned
Posts: 25
Joined: Jul 23 2008
Gold: 0.00
Jul 23 2008 08:10am
Quote (fisher_lol @ Tue, Jul 22 2008, 12:28pm)
noob noob noob


Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Jul 23 2008 08:18am
Mooie weerspiegeling van hoe jij in het dagelijks leven bent.
En hoe de "ouders: je hebben opgevoed.
Laten we het nog maar niet hebben over jouw nageslacht..
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 23 2008 09:06am
Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, Jul 23 2008, 02:18pm)
Mooie weerspiegeling van hoe jij in het dagelijks leven bent.
En hoe de "ouders: je hebben opgevoed.
Laten we het nog maar niet hebben over jouw nageslacht..


misschien is het wel een ontspoorde wees.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Jul 23 2008 09:11am
Quote (Hellskin @ Wed, Jul 23 2008, 05:06pm)
misschien is het wel een ontspoorde wees.


en wederom sla je de spijker op zijn kop!
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 23 2008 11:21am
Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, 23 Jul 2008, 15:18)
Mooie weerspiegeling van hoe jij in het dagelijks leven bent.
En hoe de "ouders:  je hebben opgevoed.
Laten we het nog maar niet hebben over jouw nageslacht..
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAAAAAAHAAAHAHAAA

Kusipää ^^

Member
Posts: 14,687
Joined: Mar 28 2008
Gold: 29.30
Jul 24 2008 08:00am
Quote (Hellskin @ Wed, Jul 23 2008, 03:06pm)
misschien is het wel een ontspoorde wees.


Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 26 2008 11:28am
ik hoop dat het doorgaat

dan kunnen we het filmen en posten op break: noob vs noob
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jul 26 2008 11:44am
Quote (Mischa @ Sat, 26 Jul 2008, 18:28)
ik hoop dat het doorgaat

dan kunnen we het filmen en posten op break: noob vs noob


HAHAHAHAHAHAHAH

/fail.
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll