d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Propedeuse! > Nog Meer?
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 22 2008 03:01am
Misschien beetje laat maar ik wil toch weten of er meer menssen hun propedeuse behaald hebben

ik wel in ieder geval, in 1 jaar HBO biggrin.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jul 22 2008 03:12am
ik ook, 2 jaar terug.. had dat ding op mn 17e in de pocket wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 22 2008 04:01am
de wat? happy.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jul 22 2008 04:29am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 22 Jul 2008, 11:01)
de wat? happy.gif


ik ga het nie doen, maar je maakt het mensen hier wel heel erg gemakkelijk met dat soort opmerkingen..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 22 2008 05:19am
Ik dus wel.

Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 22 Jul 2008, 12:01)
de wat? happy.gif


Propedeuse. Dan leer je in één jaar hoe je planten moet verzorgen.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jul 22 2008 06:05am
Begin nu pas met het HBO, dus ben benieuwd.

Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jul 22 2008 05:07pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 22 Jul 2008, 12:19)
Ik dus wel.



Propedeuse. Dan leer je in één jaar hoe je planten moet verzorgen.


^^ zoveel mogelijkheden, zo weinig tijd tongue.gif
Member
Posts: 14,687
Joined: Mar 28 2008
Gold: 29.30
Jul 24 2008 07:53am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jul 22 2008, 10:01am)
de wat? happy.gif


Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll