Quote (Hellskin @ Sun, Jul 20 2008, 08:41pm)
als je te lief voor dr bent dan ben of word je vroeg of laat saai.
hoevaak ik dit al niet gezien hebt, zelf meegemaakt heb (ik weet nu wel beter)
kweet niet of je je hierin herkent. maar het lijkt er veel op dat dit in jou het geval is.
als je je hierin herkent dan heeft werken aan de relatie vrijwel geen zin omdat jij je dan alleen maar meer in gaat zetten (lief doen etc)
in dat geval vergeet m'n vorige opmerking
Had haar gesmst dat ze maar een keer naar me kamer moet komen in A'dam om hem te zien.
Hierop kreeg ik als antwoord:
Das goed! Dat lijkt me leuk. Niet vergeten dat ik het super met je heb gehad.
gesmst dat ik haar wel snel als een vriendin kon gaan zien denk ik
antwoord:Mooi zo, maar dat hoef je niet al morgen te kunnen, we hebben alle twee tijd nodig om weer te wennen.
geantwoord:Komt wel goed, haasten heeft geen zin inderdaad maar ik heb geen keus dan naar het heden te kijken ipv vast te zitten in het verleden.
Zoals jullie misschien aan mijn smsjes merken probeer ik een stap in de goede richting te doen door haar te vergeten en naar het heden te kijken. Ik ben niet van plan nog achter haar aan te gaan lopen en veel van me te laten horen na vandaag. Natuurlijk hoop ik op dit moment dat ze nog terug komt maar dat gaat wel over denk ik.
Ik hoor van meerdere mensen dat Amsterdam flink wat leuke dames heeft en ik heb een hoog testosteron niveau. Misschien ben ik te lief geweest Hellskin dit zou heel goed kunnen, heb haar altijd zo goed mogelijk behandelt dat ze zo gelukkig was als ze maar zijn kon.
sidenote: ik ben godver 1.83m