d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zit Er Nog Wat In
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jul 20 2008 11:04am
De situatie

Ik en mijn vriendin hadden iets voor een jaar en bijna 4 maanden. Nouja, deze week hoorde ik niet veel van haar en kreeg niet veel te horen op de smsjes die ik stuurde. Vandaag toch afgesproken en zodra ik binnen was ben ik naar boven met haar gegaan om dit uit te praten. Wat ik te horen kreeg was dat het voor haar gevoel beter was als we uit elkaar gingen. Met als argumentatie dat ze me niet miste als we elkaar een week niet zagen. Voor de rest zei ze dat dit totaal niets met mij te maken had omdat ik altijd goed voor der ben geweest (uitjes lieve dingen etc). Ze zei dat dit al een maand een beetje speelde in haar hoofd en ze dacht dit dat zou veranderen op vakantie, we waren eind vorige week namelijk terug gekomen van een 2 weken Egypte reis. Dit was niet het geval dus koos ze er vandaag voor om er een eind aan te maken. Met het vooruitzicht om elkaar de komende 2 maanden niet te zien zit ik hier nu thuis, dat leek haar immers beter.

Nu heb ik zoiets dat op een gegeven moment het verliefdheidsgevoel weggaat na bijvoorbeeld een jaar en dat deze relatie wel te redden als we er een beetje aan gewerkt hadden ofzo. Wat denken jullie? Ik ben er in ieder geval flink kapot van omdat dit mijn eerste lange relatie was met een meisje en ik had het gevoel dat ze alles had.

Is er nog een redelijke kans dat we bij elkaar komen?

Edit: de ironie in dit verhaaltje was trouwens dat ik vandaag nog een rode roos( de bloem van de liefde) voor haar meenam om haar te feliciteren dat ze ingeloot was in Breda (Ik ga in Amsterdam op kamers )
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jul 20 2008 11:24am
na een bepaalde tijd is het verliefdheidsgevoel over.. das heel normaal. dat kan gewoon geen jaren duren. ik snap dat je flink kapot bent en wens je daar dan ook veel sterkte mee.

persoonlijk denk ik niet dat het nog wat wordt tussen jullie, omdat haar argumenten eerlijk gezegd redelijk slap zijn. mss speelt er een andere reden, wat die ook moge zijn..

dit zijn uiteraard speculaties. Omdat ik zowel jou als de dame in kwestie amper ken, zullen mijn uitspraken wellicht kant nog wal raken smile.gif

iig veel sterkte.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 20 2008 11:24am
dude ik stelde jou altijd voor als een 15 jarig jongetje met een aziatisch gezicht ^______^
en ze is ingeloot in breda..? hmmmm... HOE OUD IS ZE MESCHIEN KEN IK HAAR tongue.gifp

ok srsly mode aan nu.
was ze heel erg knap?
en als zij zelf tegen je zegt dat ze je niet meer wil dan wil ze je wss ook niet meer tongue.gif die is nu opzoek naar een nieuwe vriend.
dit is trouwes niet de beste plaats om zulk soort dingen te vragen biggrin.gif
ik wens je iig nog succes. 1 jaar en 4 maanden is btw niet slecht. mijn record ligt nu op 2 weken.
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jul 20 2008 11:48am
Quote (edujackass @ Sun, Jul 20 2008, 06:24pm)
dude ik stelde jou altijd voor als een 15 jarig jongetje met een aziatisch gezicht ^______^
en ze is ingeloot in breda..? hmmmm... HOE OUD IS ZE MESCHIEN KEN IK HAAR tongue.gifp

ok srsly mode aan nu.
was ze heel erg knap?
en als zij zelf tegen je zegt dat ze je niet meer wil dan wil ze je wss ook niet meer tongue.gif die is nu opzoek naar een nieuwe vriend.
dit is trouwes niet de beste plaats om zulk soort dingen te vragen biggrin.gif
ik wens je iig nog succes. 1 jaar en 4 maanden is btw niet slecht. mijn record ligt nu op 2 weken.


Ik heb wel vertrouwen in dat de meeste mensen hier een beetje verstand hebben.

Ik ben 20, ze is 17 en woont in Ohout, naam is Anne. (ik ben Bou niet Rog op deze chared acc btw)

Ik vond haar zeker knap, maar heb knapper gehad (fotomodel). Ze mag dan misschien niet de allerknapste zijn, de schoonheid straalde wel van haar af mede door haar karakter.

This post was edited by Rogier on Jul 20 2008 11:50am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 20 2008 11:53am
ah mkay
ik ken haar niet though
ik wens je iig nog sterkte.
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jul 20 2008 11:58am
Had eigelijk een beetje gehoopt dat ze me misschien wat te lang heeft gezien op vakantie en daarom zo'n gevoel heeft. We zijn immers de hele vakantie bij elkaar gebleven omdat er niet veel te doen was buiten het zwembad en het strand . Zoals ik al zeg hoop ik op dit soort dingen maar weet ik niet of dit ook mogelijk kan zijn.

zou dit kunnen?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 20 2008 12:38pm
Ik ben geen langerelatie-specialist, maar elke relatie heeft z'n ups en downs. Het lijkt mij vooral van belang of je er beide nog toekomst in ziet. Als dat niet meer het geval is, wordt het moeilijk.
Je kan natuurlijk nog altijd hopen dat ze je na verloop van tijd weer gaat missen, maar mijn ervaring zegt me dat een tweede kans op slagen heel klein is. Al zal dat natuurlijk ook wel voor een groot deel van de persoon en de situatie afhankelijk zijn.
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jul 20 2008 01:32pm
alvast veel succes ermee, dit is erg rot heb dit ook wel is gehad en je zal de komende tijd je vast nog kutter gaan voelen, en jezelf afvragen waarom.
naja mijn ervaring is dat je het een beetje van je af moet doen, en als ze je terug wilt het van haar kant moet komen.

ik weet dat het erg moeilijk is maar dat helpt het meeste denk ik , je moet niet als een hondje achter der aan gaan lopen want dan heb je kans
dat ze zich alleen maar gaat irriteren.

gl.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 20 2008 01:41pm
als je te lief voor dr bent dan ben of word je vroeg of laat saai.

hoevaak ik dit al niet gezien hebt, zelf meegemaakt heb (ik weet nu wel beter)


kweet niet of je je hierin herkent. maar het lijkt er veel op dat dit in jou het geval is.
als je je hierin herkent dan heeft werken aan de relatie vrijwel geen zin omdat jij je dan alleen maar meer in gaat zetten (lief doen etc)

Quote (edujackass @ Sun, Jul 20 2008, 05:24pm)
dude ik stelde jou altijd voor als een 15 jarig jongetje met een aziatisch gezicht ^______^


het is niet echt een "jongetje" hijs bijna 2 meter ofzo xD

Quote (Rogier @ Sun, Jul 20 2008, 05:48pm)

Ik ben 20, ze is 17 en woont in Ohout, naam is Anne. (ik ben Bou niet Rog op deze chared acc btw)
.


in dat geval vergeet m'n vorige opmerking

This post was edited by Hellskin on Jul 20 2008 01:45pm
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jul 20 2008 02:08pm
Quote (Hellskin @ Sun, Jul 20 2008, 08:41pm)
als je te lief voor dr bent dan ben of word je vroeg of laat saai.

hoevaak ik dit al niet gezien hebt, zelf meegemaakt heb (ik weet nu wel beter)


kweet niet of je je hierin herkent. maar het lijkt er veel op dat dit in jou het geval is.
als je je hierin herkent dan heeft werken aan de relatie vrijwel geen zin omdat jij je dan alleen maar meer in gaat zetten (lief doen etc)



in dat geval vergeet m'n vorige opmerking


Had haar gesmst dat ze maar een keer naar me kamer moet komen in A'dam om hem te zien.

Hierop kreeg ik als antwoord:

Das goed! Dat lijkt me leuk. Niet vergeten dat ik het super met je heb gehad.

gesmst dat ik haar wel snel als een vriendin kon gaan zien denk ik

antwoord:Mooi zo, maar dat hoef je niet al morgen te kunnen, we hebben alle twee tijd nodig om weer te wennen.

geantwoord:Komt wel goed, haasten heeft geen zin inderdaad maar ik heb geen keus dan naar het heden te kijken ipv vast te zitten in het verleden.



Zoals jullie misschien aan mijn smsjes merken probeer ik een stap in de goede richting te doen door haar te vergeten en naar het heden te kijken. Ik ben niet van plan nog achter haar aan te gaan lopen en veel van me te laten horen na vandaag. Natuurlijk hoop ik op dit moment dat ze nog terug komt maar dat gaat wel over denk ik.

Ik hoor van meerdere mensen dat Amsterdam flink wat leuke dames heeft en ik heb een hoog testosteron niveau. Misschien ben ik te lief geweest Hellskin dit zou heel goed kunnen, heb haar altijd zo goed mogelijk behandelt dat ze zo gelukkig was als ze maar zijn kon.

sidenote: ik ben godver 1.83m
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll