d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > We Hebben Members Nodig > Lees Dit !!!
12311Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 09:38am
hallo,

Bright was oorsprongkelijk een clan van cs 1.6 maar we zijn een multi clan geworden
en nog nie zo lang hebben we een een team samegesteld op d2
en omdat we nog zo nieuwe clan zijn zoeken we nog wat members , we zijn nu nog met weinig maar we zijn wel goed
we hebben dure chars en redelijk goede pvp skills,de mensen die intresse hebben voor onze team mogen mij gerust een pmmeke sturen

we hebben ventrilo server , site , en de mensen die nog is graag csen , we hebben 4 servers op cs 1.6 ook 1 gesponserd 3 zelf betaald

hopelijk komen er rap wat members bij en als je ons wil testen in pvp pm me gerust


groeten Bright-Team
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 10 2008 09:47am
Je hebt deze topic al gemaakt.
De meerderheid van de bezoekers hier spelen geen Diablo meer, en de meerderheid van de minderheid is vast niet geïnteresseerd.

Toch succes.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 10 2008 10:06am
Member
Posts: 3,997
Joined: Nov 2 2007
Gold: 44.37
Jul 10 2008 10:06am
cc
Member
Posts: 1,409
Joined: Feb 3 2006
Gold: 1,117.65
Jul 10 2008 10:29am
edit:
nvm, ze zoeken alleen maar überpro's

This post was edited by VenomWizard on Jul 10 2008 10:41am
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 10:34am
Quote (VenomWizard @ Thu, 10 Jul 2008, 18:29)
ik ben geinteresseerd, pm me


smile.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jul 10 2008 10:37am
OH WOW!!!!!!
































































Wat een mooi lettertype!
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 10:42am
.......
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 10 2008 10:52am
kanker

This post was edited by WemyNM on Jul 10 2008 10:53am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 10 2008 10:55am
Quote (WemyNM @ Thu, 10 Jul 2008, 17:06)


die was raak..
Go Back To Nederlands Topic List
12311Next
Closed New Topic New Poll