hallo,
Bright was oorsprongkelijk een clan van cs 1.6 maar we zijn een multi clan geworden
en nog nie zo lang hebben we een een team samegesteld op d2
en omdat we nog zo nieuwe clan zijn zoeken we nog wat members , we zijn nu nog met weinig maar we zijn wel goed
we hebben dure chars en redelijk goede pvp skills,de mensen die intresse hebben voor onze team mogen mij gerust een pmmeke sturen
we hebben ventrilo server , site , en de mensen die nog is graag csen , we hebben 4 servers op cs 1.6 ook 1 gesponserd 3 zelf betaald
hopelijk komen er rap wat members bij en als je ons wil testen in pvp pm me gerust
groeten Bright-Team