Arjo, ookwel bekend als Pyf_secret (een d2jsper ja) kwam afgelopen vrijdag naar mij toe.
vooral om z'n pas aangeschafte porche 944 te showen. Hij had em net 3 weekjes en hij kwam helemaal vanuit barneveld naar rotterdam.
ik moet zeggen dat die porche er echt piekfijn uitzag, een super mooie wagen. (toen nogwel)
we zijn dus natuurlijk een stukkie gaan toeren en na wat zwarte rubbersporen achter gelaten te hebben in mijn straat zetten we koers richting snelweg.
Eenmaal de snelweg een paar keer op en neer geraced te hebben besloten we maar terug tegaan om even bij de plaatselijke surinamer een broodje te halen.
dus wij de snelweg af om vervolgens in de tegengestelde richting terug naar mijn huis te rijden. we waren de snelweg nog niet af of arjo wist zijn porche tegen een van rechts komende auto aan te boren. voor dat we wisten wat er nou eigenlijk gebeurd was stonden we al in tegengestelde richting op het wegdek (met de auto's die tegemoet reden)
daar zat je dan, in die piekfijne porche die je net 3 weken daarvoor had aangeschaft. alleen zo piekfijn was hij niet. de voorkant zat flink in elkaar.
ik vroeg hem: je bent tochwel verzekerd he? arjo antwoorde: Alleen WA....
maaruh arjo, het blijft een kicke bak