d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heej Arjo, Rij Jij Je Porche Ff In De Prak Dan > True Story:
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 7 2008 01:09pm
Arjo, ookwel bekend als Pyf_secret (een d2jsper ja) kwam afgelopen vrijdag naar mij toe.

vooral om z'n pas aangeschafte porche 944 te showen. Hij had em net 3 weekjes en hij kwam helemaal vanuit barneveld naar rotterdam.
ik moet zeggen dat die porche er echt piekfijn uitzag, een super mooie wagen. (toen nogwel)

we zijn dus natuurlijk een stukkie gaan toeren en na wat zwarte rubbersporen achter gelaten te hebben in mijn straat zetten we koers richting snelweg.
Eenmaal de snelweg een paar keer op en neer geraced te hebben besloten we maar terug tegaan om even bij de plaatselijke surinamer een broodje te halen.
dus wij de snelweg af om vervolgens in de tegengestelde richting terug naar mijn huis te rijden. we waren de snelweg nog niet af of arjo wist zijn porche tegen een van rechts komende auto aan te boren. voor dat we wisten wat er nou eigenlijk gebeurd was stonden we al in tegengestelde richting op het wegdek (met de auto's die tegemoet reden)

daar zat je dan, in die piekfijne porche die je net 3 weken daarvoor had aangeschaft. alleen zo piekfijn was hij niet. de voorkant zat flink in elkaar.

ik vroeg hem: je bent tochwel verzekerd he? arjo antwoorde: Alleen WA.... wallbash.gif



maaruh arjo, het blijft een kicke bak wink.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 7 2008 02:55pm
sad.gif maar hij zou over ongeveer 3 weken hierheen komen ..

ah wel.. ik hoop dat je hem goedkoop kan laten fixen..
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 7 2008 03:16pm
Ah, tof, en Arjo is een vriend?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 7 2008 03:24pm
Daarna zou hij naar Remy en mij komen om kerstliederen te zingen. Dat doen wij namelijk graag.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 7 2008 04:11pm
Wat een treurig verhaal.
Vind het echt supersneu voor hem, dat dit hem overkomen is.
Ik heb hier echt geen woorden voor.

Oh.
Toch wel.


KANKER

Voor wie moeten we nu kerstliederen gaan zingen?
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Jul 8 2008 12:48am
ik hoorde al kleine stukje via whispers,
maar dat is wel vervelend tongue.gif
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jul 8 2008 02:45am
Tja ik kan niet zeggen dat ik veel medelijden heb, als je racet en je knalt ergens tegen is het je eigen schuld.
En dan mag je nog van geluk spreken dat er geen gewonden/doden gevallen zijn.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 8 2008 06:10am
Quote (Chlamydia @ Mon, Jul 7 2008, 09:16pm)
Ah, tof, en Arjo is een vriend?


ja en een d2jsper

Quote (ReadyAimFire @ Tue, Jul 8 2008, 08:45am)
Tja ik kan niet zeggen dat ik veel medelijden heb, als je racet en je knalt ergens tegen is het je eigen schuld.
En dan mag je nog van geluk spreken dat er geen gewonden/doden gevallen zijn.


dat racen viel opzich wel mee. het is toch zoiezo z'n eigen schuld. maar dat had niks te maken met racen.
hij lette gewoon niet goed op
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 8 2008 10:14am
Tof om iemand z'n vuile was zo buiten te hangen.
Member
Posts: 2,885
Joined: Apr 11 2008
Gold: 0.00
Jul 8 2008 11:26am
KUT
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll