d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hierbij De Vraag Voor Alle Mensen Die D2 Spele!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jun 29 2008 04:51am
ja,

ik ben weer begonnen................

en had de vraag of iemand nog wat non ladder items over heeft.

inderdaad, dit is mischien een 'beg' topic.. maarja... jammer dan.

eens kijken of de mede d2jspers ook nog zo vriendelijk en vrijgevig zijn.......
Member
Posts: 4,324
Joined: Aug 19 2007
Gold: 5,581.01
Jun 29 2008 05:04am
maak nieuw char, doe mf runs?

en beg zo niet auyb zo ben je precies een schooier

This post was edited by Jump_style on Jun 29 2008 05:04am
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Jun 29 2008 05:14am
Quote (Godsterrorforce @ Sun, 29 Jun 2008, 12:51)
ja,

ik ben weer begonnen................

en had de vraag of iemand nog wat non ladder items over heeft.

inderdaad, dit is mischien een 'beg' topic.. maarja... jammer dan.

eens kijken of de mede d2jspers ook nog zo vriendelijk en vrijgevig zijn.......


Ander scam je toch weer gewoon iemand? Heb je eerder gedaan heb ik gehoord dus waarom niet nog een keer?
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jun 29 2008 05:25am
Quote (Jump_style @ Sun, 29 Jun 2008, 13:04)
maak nieuw char, doe mf runs?

en beg zo niet auyb zo ben je precies een schooier


Jump Style
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jun 29 2008 05:30am
aaaah kevin.

je gaat weer spelen haha.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jun 29 2008 05:30am
Quote (NL-JOERI @ Sun, 29 Jun 2008, 12:14)
Ander scam je toch weer gewoon iemand? Heb je eerder gedaan heb ik gehoord dus waarom niet nog een keer?


lol, tuurlijk, dream on..
Quote (xycho2d @ Sun, 29 Jun 2008, 12:25)
Jump Style

hoi :$

@ Snielsje

Ik ga weer spelen, dat heb je goed opgemerkt! applaus voor jezelf tongue.gif

This post was edited by Godsterrorforce on Jun 29 2008 05:32am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 29 2008 05:37am
met welk char speel je? mss heb ik wel iets
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jun 29 2008 05:38am
mss kan je lisa wat vragen je mooie ex. of speeld zij niet meer sad.gif?
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jun 29 2008 05:49am
Quote (Snielsje @ Sun, 29 Jun 2008, 12:38)
mss kan je lisa wat vragen je mooie ex. of speeld zij niet meer sad.gif?


ach man hou je smoel, en jank in een hoekje.


@ cptjenjen

ik speel hammerdin hehe, geweldig die hamers tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 29 2008 06:03am
Quote (Godsterrorforce @ Sun, 29 Jun 2008, 12:49)
ach man hou je smoel, en jank in een hoekje.


@ cptjenjen

ik speel hammerdin hehe, geweldig die hamers tongue.gif


nja, ik heb torch anni zaka upped ummed shako cta 5
arach wizzy als je wil..
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll