Quote (NL-JOERI @ Sun, 29 Jun 2008, 12:14)
Ander scam je toch weer gewoon iemand? Heb je eerder gedaan heb ik gehoord dus waarom niet nog een keer?
lol, tuurlijk, dream on..
Quote (xycho2d @ Sun, 29 Jun 2008, 12:25)
Jump Style
hoi :$
@ Snielsje
Ik ga weer spelen, dat heb je goed opgemerkt! applaus voor jezelf
This post was edited by Godsterrorforce on Jun 29 2008 05:32am