d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo 3 Is Aangekondigd > Inside De Site
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jun 28 2008 05:09am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 28 2008 05:12am
Quote (Europe_Paul @ Sat, 28 Jun 2008, 13:09)


vet toch happy.gif
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jun 28 2008 05:12am
Quote (Zompy @ Sat, Jun 28 2008, 01:12pm)
vet toch happy.gif


lijkt op WoW
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 28 2008 05:21am
Quote (Europe_Paul @ Sat, 28 Jun 2008, 13:12)
lijkt op WoW


Beetje maar
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jun 28 2008 05:34am
vind het niet echt op wow lijkend
op wow is er geen kans dat je een baas groter dan jezelf aleen aankunt , dit maakt diablo in mijn ogen beter dan wow
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jun 28 2008 05:35am
D3: http://www.blizzard.com/diablo3/media/screenshots.xml#29

Wow: http://www.frankwatching.com/wordpress/wp-content/uploads/2007/09/epidemie-in-wow-450p.jpg

Lijkt meer op TQ

Ziet er btw wel bruut uit tongue.gif

This post was edited by xycho2d on Jun 28 2008 05:54am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 28 2008 06:00am
ik vind dat het er superkick uitziet
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 28 2008 06:00am
Hm, kool.

Maar m'n laptop zal het toch niet aankunnen, dus NOPE.

Ziet er trouwens wel langzaam uit. tongue.gif De snelheid van Diablo II zit er niet in volgens mij.

This post was edited by JWT on Jun 28 2008 06:01am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 28 2008 06:07am
Quote (JWT @ Sat, 28 Jun 2008, 14:00)
Hm, kool.

Maar m'n laptop zal het toch niet aankunnen, dus NOPE.

Ziet er trouwens wel langzaam uit. tongue.gif De snelheid van Diablo II zit er niet in volgens mij.


dat is bij de meeste nieuwe spellen ze moesten gewoon een graphic pack en een expansion voor d2 uitbrengen een heel nieuw verhaal ofzo ^^
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 28 2008 06:07am
Ik ben zelden enthousiast voor een game, maar deze keer word ik wel kankerprada.
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll