☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Hehe Laaste Weekje > Vakance..
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 414
Replies: 14
Track Topic
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#1
Jun 23 2008 12:57am
en jullie?
ik heb nog 2 dagen stage, en een dag een herkansing.. dan kan ik eindelijk aan die welverdiende vakantie beginnen.
ik heb het al wel gehaald dit jaar maar als ik een kans heb op al mn studiepunten gaan we dat toch maar proberen ^^
en dan lekker vakantie vieren, ik vind dat ik het verdiend heb ^^
xycho2d
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold
:
774.55
#2
Jun 23 2008 02:21am
Geen idee wanneer de leraren op school zijn.
Moet iets inleveren.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#3
Jun 23 2008 02:58am
Quote (xycho2d @ Mon, 23 Jun 2008, 09:21)
Geen idee wanneer de leraren op school zijn.
Moet iets inleveren.
lol'd die van jou zag ik vorige week nergens..
xycho2d
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold
:
774.55
#4
Jun 23 2008 03:35am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 23 Jun 2008, 10:58)
lol'd die van jou zag ik vorige week nergens..
Gerard?
CorvX
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
6.67
Warn: 100%
#5
Jun 23 2008 03:42am
Moet de hele vakantie werken, pff.
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#6
Jun 23 2008 03:53am
Morgen laatste examen en 1ste juli de hele maand vroegdienst op vakantiejob, dan vakantie
ReadyAimFire
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold
:
0.30
#7
Jun 23 2008 04:10am
Over 2,5 uur mijn laatste examen, volgend weekend Graspop, 1 juli resultaten gaan halen en dan 2 a 3 maand vakantie
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#8
Jun 23 2008 04:38am
morge herkansing, waark nix voor ga doen en volgende week presentatie.. dan hebk daarna eindelijk onbeperkt tijd voor me meisje en me vriende
ben er zo aan toe
mrs.piggy
Member
Posts: 10,097
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
9,037.95
#9
Jun 23 2008 09:48am
Vrijdag krijg ik men resultaat, dan werken van 1-28 juli.
Korte vakantie daartussen en dan beginnen blokken voor de herexamens... Daarna nog een tweetal weken vakantie.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#10
Jun 24 2008 03:37am
yeah, laatste stagedag.. gebeld voor mn nieuwe.. en nu nog de her en IK BEN VAN AL HET GEZEIK AF EINDELIJK!!
dan lekkkkkkkkkkkkkkkkker suffen en ik zie nog wel of ik werk ga zoeken eerst ff genieten
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact