d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Moet Zegen
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jun 21 2008 03:18pm
Respect voor de russen, wie had verwacht dat hun zo goed zouden spelen.

Pff, wel klote maarjah ze hebben het eerlijk verdient, ook al was de bal van snijder niet uit en had het rood moeten zijn.

Het is maar een spel toch cry3.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 21 2008 06:19pm
Eerlijk is eerlijk: Rusland had dan ook een penalty verdiend.
Ach, de Russen waren gewoon de betere ploeg, al vind ik het wel jammer.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 21 2008 06:44pm
yea of zoals de engelsen het zeggen..

football is a sport of eleven players competing at each other.. and at the and the germans win..


kankermoffen met de meest makkelijke wedstrijden altijd..

dat neemt niet weg dat het van nederlandse kan een schande was vanavond. en ik moet zeggen ik ben nu voor rusland , ze hebben mij totnutoe de mooiste kwartfinale laten zien. no hard feelings op het volgend WK moeten ze maar weer proberen uit te blinken en daar niet boven zichzelf uitstijgen.. anyway ik ga slapen

gn all^^
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 22 2008 03:43am
Op alle fronten overklast. Zenuwachtige apen.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jun 22 2008 03:45am
Quote (CpTJenJen @ Sun, 22 Jun 2008, 01:44)

kankermoffen met de meest makkelijke wedstrijden altijd..


What the fuck? Portugal? Croatië?
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 22 2008 03:46am
Nederlands voetbal in Bazel:
afwachtend
bang
defensief

kortom: niet zoals we ze kennen van de afgelope wedstrijden.. ze verdienden het hier niet om te winnen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 22 2008 04:26am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 22 Jun 2008, 10:45)
What the fuck? Portugal? Croatië?


ik doelde op de poule, ja portugal was moeilijk.. croatie kan nog geen bal fatsoenlijk spelen.. die hadden gewoon geluk.. maar duitsland was wakker in de kwartfinale.. zo had nederland ook moeten spelen ze konden het makkelijk
Member
Posts: 17,788
Joined: Sep 15 2007
Gold: 20.00
Jun 22 2008 04:42am
je kan zeggen wat je wil maar ze waren gewoon niet zo goed als rusland, een verdiende overwinning. volgens mij lag het vooral aan de verdediging van Nederland, ze stonden toe te kijken hoe Van der Sar het weer eens moest oplossen.
Nu van de Sar is gestopt sad.gif , ben ik al helemaal benieuwd of het nog wat wordt in zuid afrika.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jun 22 2008 04:52am
Ik had zowiezo al niet gedacht dat Nederland zou winnen, jammer wel. Maar niet onverwacht.
Nederland moet zich eerst meer weer eens bewijzen tegenover het volk vindt ik, alweer 20 jaar geleden sinds wij 't EK hebben gewonnen.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 22 2008 06:19am
Quote (CpTJenJen @ Sun, 22 Jun 2008, 12:26)
ik doelde op de poule, ja portugal was moeilijk.. croatie kan nog geen bal fatsoenlijk spelen.. die hadden gewoon geluk.. maar duitsland was wakker in de kwartfinale.. zo had nederland ook moeten spelen ze konden het makkelijk

Een ploeg die 9 op 9 haalt in de groepsfase van een EK, kan wel degelijk voetballen.
Nogal kinderachtig om nu te gaan schreeuwen: 'Het is niet eerlijk: Duitsland heeft veel makkelijkere tegenstanders gekregen!!'

Van mij mag Duitsland gerust winnen.
Voor Italië heb ik het niet en Spanje en Turkije zeggen me ook niets.

Waarom hebben Engeland en België zich toch niet geplaatst?
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll