Quote (CpTJenJen @ Sun, 22 Jun 2008, 12:26)
ik doelde op de poule, ja portugal was moeilijk.. croatie kan nog geen bal fatsoenlijk spelen.. die hadden gewoon geluk.. maar duitsland was wakker in de kwartfinale.. zo had nederland ook moeten spelen ze konden het makkelijk
Een ploeg die 9 op 9 haalt in de groepsfase van een EK, kan wel degelijk voetballen.
Nogal kinderachtig om nu te gaan schreeuwen: 'Het is niet eerlijk: Duitsland heeft veel makkelijkere tegenstanders gekregen!!'
Van mij mag Duitsland gerust winnen.
Voor Italië heb ik het niet en Spanje en Turkije zeggen me ook niets.
Waarom hebben Engeland en België zich toch niet geplaatst?