d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > William. > <3/
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 19 2008 08:18am
Ouder dan ik :<.

Gefeliciteerd.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jun 19 2008 08:30am
WILLEEEH!

Gefeliciteerd man biggrin.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 19 2008 08:35am
Quote (mUMmY- @ Thu, 19 Jun 2008, 15:30)
WILLEEEH!

Gefeliciteerd man biggrin.gif


wie da?

gratz tho
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jun 19 2008 08:38am
Proficiat!
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jun 19 2008 08:57am
Quote (CpTJenJen @ Thu, 19 Jun 2008, 15:35)
wie da?

gratz tho


KillingScream natuurlijk! De enige echte!
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jun 19 2008 09:09am
Dankjulliewel!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 19 2008 09:15am
Quote (KillingScream @ Thu, 19 Jun 2008, 15:09)
Dankjulliewel!


Ik was laatst in Almelo, jou niet gezien. sad.gif
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jun 19 2008 09:16am
Zeg het dan ook als je komt!

This post was edited by KillingScream on Jun 19 2008 09:16am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 19 2008 09:21am
Quote (KillingScream @ Thu, 19 Jun 2008, 15:16)
Zeg het dan ook als je komt!

Ja, nu dus.

Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jun 19 2008 09:22am
Maar dat is al veel te laat.
Volgende keer even ruim van te voren aankondigen, dan weet ik er van!
Maar, verder alles goed ? smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll