Quote (Hellskin @ Tue, 17 Jun 2008, 23:13)
best arrogant eigenlijk...
xD
Wat isser arrogant aan? Het maakt Nederland geen ruk uit of italië door gaat of niet. Liever niet dan wel natuurlijk want een tweede keer winnen ze niet van italië. Ze hadden gewoon expres van roemenië moeten verliezen. :/
Mart