d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Welke Diehards.. > Gaan Er Vanavond Alvoor?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 17 2008 10:03am
de nieuwe ladder..

ik denk dat ik ff ga kijken, als ik genoeg bier drink tijdens de wedstrijd en wat redbull
dan moet ik een heel eind komen ^^
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jun 17 2008 10:13am
ik

Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Jun 17 2008 10:13am
Quote (CpTJenJen @ Tue, Jun 17 2008, 06:03pm)
de nieuwe ladder..

ik denk dat ik ff ga kijken, als ik genoeg bier drink tijdens de wedstrijd en wat redbull
dan moet ik een heel eind komen ^^


eerst nld kijken, daarna gelijk na reset beginnen.
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Jun 17 2008 10:15am
te zien welk uur reset gedaan is tongue.gif:D
Member
Posts: 87,547
Joined: Jun 24 2007
Gold: 8,417.67
Jun 17 2008 10:23am
ik ga ff mf sorc @ ladder maken
aant begin is 1 shako ~ 4k fg
dusjaa smile.gif))))
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Jun 17 2008 11:13am
Quote (DvsF @ Tue, 17 Jun 2008, 16:15)
te zien welk uur reset gedaan is tongue.gif:D


ik ook wel ced tongue.gif
en reset is done wss rond 12 u
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jun 17 2008 11:55am
Quote (stefbef @ Tue, 17 Jun 2008, 18:23)
ik ga ff mf sorc @ ladder maken
aant begin is 1 shako ~ 4k fg
dusjaa smile.gif))))


hahaha dat is de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll