☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
1
2
3
26
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 6017
Replies: 250
Track Topic
DuffmanX
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold
:
101,699.00
#1
Jun 17 2008 08:03am
ik heb 1-1 nog niet verloren van een nederlander deze ladder,
ik hoop dat er een nederlander is die daar verrandering in wil brengen voor de reset
Geef me ff een pm of reply hier.
ik hoor graag van julie
This post was edited by DuffmanX on Jun 17 2008 08:11am
Steen
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold
:
7,820.00
#2
Jun 17 2008 08:11am
Quote (DuffmanX @ Tue, Jun 17 2008, 04:03pm)
ik heb 1-1 nog niet verloren van een nederlander deze ladder,
ik hoop dat er een nederlander is die daar verrandering in wil brengen voor de reset
Geef me ff een pm of reply hier.
welk char speel je?
DuffmanX
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold
:
101,699.00
#3
Jun 17 2008 08:12am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 17 Jun 2008, 15:11)
welk char speel je?
Trapper
8460
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold
:
901.70
#4
Jun 17 2008 08:20am
Nu het nog kan?
Ik duel je wel @ non na de reset
DuffmanX
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold
:
101,699.00
#5
Jun 17 2008 08:21am
Quote (8460 @ Tue, 17 Jun 2008, 15:20)
Nu het nog kan?
Ik duel je wel @ non na de reset
w/e
iemand die me wil duellen?
Toasts
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold
:
4.33
#6
Jun 17 2008 08:22am
Stuur maar pm, garandeer niets, heb al een lange tijd niet meer gespeeld..
8460
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold
:
901.70
#7
Jun 17 2008 08:28am
Quote (DuffmanX @ Tue, 17 Jun 2008, 16:21)
w/e
iemand die me wil duellen?
Je kan na de reset dus niet duelen -,- ?
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#8
Jun 17 2008 08:30am
Ik heb alleen maar mlders (en een BM smiter highlvl)
ik probeer het wel ffkes met een mlder xD
edit: shit, ik vergeet dat ik geen eth titans meer heb op m'n amatje... (heb em upgraded)
heb je een shit titans non-upgraded?
This post was edited by Hellskin on Jun 17 2008 08:33am
Snielsje
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
187.03
#9
Jun 17 2008 08:39am
Quote (DuffmanX @ Tue, Jun 17 2008, 02:03pm)
ik heb 1-1 nog niet verloren van een nederlander deze ladder,
ik hoop dat er een nederlander is die daar verrandering in wil brengen voor de reset
Geef me ff een pm of reply hier.
ik hoor graag van julie
Duell me op scnl dan
ik heb geen bugs ofzo
DuffmanX
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold
:
101,699.00
#10
Jun 17 2008 08:44am
Quote (Toasts @ Tue, 17 Jun 2008, 15:22)
Stuur maar pm, garandeer niets, heb al een lange tijd niet meer gespeeld..
nice duels,
undecided duurde te lang
iemand anders?
This post was edited by DuffmanX on Jun 17 2008 08:47am
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
26
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact