d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mensen Die Om 3uur Mee Willen Beginnen?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,308
Joined: Nov 14 2007
Gold: 30.34
Jun 16 2008 05:43pm
Begin om 3uur snachts en ga door tot sochtens maak fb/orb soso.
Iedereen is welkom hoef alleen geen blije kinderen in mijn party.
En zeg effe wat voor build je gaat maken.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jun 20 2008 05:22am
Quote (RosjRu @ Tue, 17 Jun 2008, 00:43)
Begin om 3uur snachts
Iedereen is welkom hoef alleen geen blije kinderen in mijn party.


wat verwacht je nou.. 3 uur snachts, welke debielen gaan dan een spelletje spelen.. tot sochtents.

Member
Posts: 10,968
Joined: Jan 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 20 2008 05:28am
had graag meegdaan alleen kep een leven + werk....dus is niet makkelijk
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll