d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Aankondiging Ladder Reset Tijden > Voor Degene Die Het Denkt Te Wete
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,511
Joined: Jan 9 2008
Gold: 2,023.00
Jun 16 2008 02:43pm
hej jongens, ik hoorde dat de nieuwe ladder morgen van start gaat.. dus ik was nieuwsgierig hoe laat
als iemand een site voor info of de tijd kan zegge dank je wel

en als er nog classic spelers zijn hier stuur me een pm voor me msn of channel.. ik ben nog op zoek naar meer nederlanders voor in het nieuwe ladder team
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jun 16 2008 02:53pm
www.battle.net
Daar staat 't wel op, maar ik heb gehoord dat 't hier dan ongeveer 3 uur snacht's is voordat de servers weer open zijn.
Member
Posts: 2,511
Joined: Jan 9 2008
Gold: 2,023.00
Jun 16 2008 03:11pm
Quote (CorvX @ Mon, Jun 16 2008, 08:53pm)
www.battle.net
Daar staat 't wel op, maar ik heb gehoord dat 't hier dan ongeveer 3 uur snacht's is voordat de servers weer open zijn.


ah ok bedankt man.. ik had al op batle net gekeke maar die tijde staan daar amerikaans op.. jammer dat het snachts en doordeweeks begint.. maarja dan maar wat later beginne
Member
Posts: 19,554
Joined: Sep 7 2005
Gold: Locked
Jun 16 2008 03:50pm
als ik het goed begrepen heb start reset on 09.00 en zal het 6uur duren vooralleer we er terug op ladder kunnen spelen
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Jun 16 2008 03:53pm
Quote (boedha @ Mon, 16 Jun 2008, 23:50)
als ik het goed begrepen heb start reset on 09.00 en zal het 6uur duren vooralleer we er terug op ladder kunnen spelen


Dat is 09:00 PDT

PDT loopt 7 uur achter op GMT en wij zitten nu in GMT+2 (zomertijd) dus: 09:00 + 9 uur = 18:00 begint de reset
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
Jun 17 2008 02:42am
Quote (8460 @ Mon, Jun 16 2008, 09:53pm)
Dat is 09:00 PDT

PDT loopt 7 uur achter op GMT en wij zitten nu in GMT+2 (zomertijd) dus: 09:00 + 9 uur = 18:00 begint de reset


Inderdaad, en 6 uur later zal de reset gedaan zijn, zodat de nieuwe ladder van start kan gaan. Om middernacht vandaag zullen we dus weer kunnen spelen. happy.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 17 2008 04:25am
!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 265
Joined: Oct 23 2005
Gold: 0.67
Jun 17 2008 10:36am
is het nu middernacht of 3 uur snachts?
er worden 2 verschillende dingen gezegt :s
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jun 17 2008 10:58am
Quote (jojonathan @ Tue, 17 Jun 2008, 18:36)
is het nu middernacht of 3 uur snachts?
er worden 2 verschillende dingen gezegt :s


middernacht.
Member
Posts: 12,198
Joined: Jun 3 2006
Gold: 10,188.69
Jun 17 2008 11:12am
Zitten ze ook niet in DST, daar in amerika? T_T'
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll