d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Yo Gasten
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16
Joined: Jun 16 2008
Gold: 1.85
Jun 16 2008 06:50am
hoi, ik ben Ramon ik ben hier nieuw,ik ben een vriend van Demian(Zompy)
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 16 2008 06:52am
No homo?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jun 16 2008 06:58am
Quote (Monnyboe @ Mon, 16 Jun 2008, 14:50)
hoi, ik ben Ramon ik ben hier alweer nieuw,ik ben de multi van gehawkt.


Fixed!

This post was edited by CorvX on Jun 16 2008 06:58am
Member
Posts: 16
Joined: Jun 16 2008
Gold: 1.85
Jun 16 2008 07:01am
Quote (CorvX @ Mon, Jun 16 2008, 12:58pm)
Fixed!


Grappig, maar zompy zit hier naast me...
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 16 2008 07:33am
Quote (Monnyboe @ Mon, 16 Jun 2008, 15:01)
Grappig, maar zompy zit hier naast me...


Welkom op jsp m8 wink.gif
Member
Posts: 42
Joined: Jun 15 2008
Gold: 13.37
Jun 16 2008 07:39am
hallo!
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jun 16 2008 07:58am
Quote (Monnyboe @ Mon, 16 Jun 2008, 15:01)
Grappig, maar zompy zit hier naast me...


leuke sig
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 16 2008 08:35am
Quote (uNoTopia @ Mon, 16 Jun 2008, 15:58)
leuke sig


Heb ik voor em gedaan met die link, maar hij moet 15 post's hebben huh.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 16 2008 08:39am
Quote (Zompy @ Mon, 16 Jun 2008, 15:35)
Heb ik voor em gedaan met die link, maar hij moet 15 post's hebben huh.gif


like het is niet voor niets dutch.. spammen staat vrij lijkt het soms iig..
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 16 2008 09:43am
Quote (Monnyboe @ Mon, Jun 16 2008, 12:50pm)
hoi, ik ben Ramon ik heb mezelf hier alweer opnieuw aangemaakt,ik ben een multi van Demian(Zompy)


Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll