Quote (Ov2rkill @ Mon, Jun 16 2008, 11:47am)
Verjaardag valt wel altijd ergens tussen, geniet er maar van, en je weet het, als je eens in wetteren komt en ik ben er.
Eerste pintje op mijn kosten dan :-)
men zus woont in wetteren

paar straten van snoer ( brommerwinkel )