d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Whohoo :) > Jaja
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jun 16 2008 04:04am
Gefeliciteerd =).
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Jun 16 2008 04:08am
Gefeliciteerd man!
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jun 16 2008 04:17am
dank je smile.gif wel rot dat het midden in examens is maarja , seffes partytje en dan hopen dat ik nog aan leren toekom biggrin.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 16 2008 05:47am
Verjaardag valt wel altijd ergens tussen, geniet er maar van, en je weet het, als je eens in wetteren komt en ik ben er.
Eerste pintje op mijn kosten dan :-)
Member
Posts: 42
Joined: Jun 15 2008
Gold: 13.37
Jun 16 2008 05:50am
feli
Member
Posts: 22,756
Joined: Apr 30 2006
Gold: 343.00
Jun 16 2008 06:06am
Gefeliciteerd
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jun 16 2008 01:26pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, Jun 16 2008, 11:47am)
Verjaardag valt wel altijd ergens tussen, geniet er maar van, en je weet het, als je eens in wetteren komt en ik ben er.
Eerste pintje op mijn kosten dan :-)


men zus woont in wetteren biggrin.gif paar straten van snoer ( brommerwinkel )
Member
Posts: 3,203
Joined: Aug 28 2006
Gold: 0.00
Jun 16 2008 01:48pm
Gefeliciteerd
Member
Posts: 10,097
Joined: Aug 17 2005
Gold: 9,037.95
Jun 16 2008 02:24pm
Gelukkige verjaardag wink.gif

Verjaren in de examens is idd niet leuk, maar dan vier je het daarna gewoon dubbel en dik.
Dat is teminste wat ik doe, ik verjaar de zesde juni... dus je bent niet alleen. smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll