d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zouden We Roemenie Moeten Laten Winnen? > Dan Liggen Italie En Frankrijk Eruit
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 14 2008 07:31am
haha lijkt me wel een goed idee.


wat jullie?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 14 2008 07:37am
Quote (Hellskin @ Sat, 14 Jun 2008, 14:31)
haha lijkt me wel een goed idee.


wat jullie?


hmm. ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant.. ze zullen sowieso mensen van de bank opstellen zodat de eerste selectie rust krijgt..

maar die willen natuurlijk even laten zien wat ze waard zijn, want wieweet komen ze er dan wel vaker in.. en dat zijn ook stuk voor stuk goede spelers dus ik vraag me af of we het zullen verliezen, verder is het gewoon voor het zelfvertrouwen wel belangrijk dat je alles wint ^^

en italie of frankrijk ligt er uit ^^ das al +1 ORANJE
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 14 2008 08:09am
Nee, dat zou Nederland niet sieren. Je moet een overwinningsmentaliteit hebben.
Member
Posts: 1,503
Joined: Jun 11 2008
Gold: 7.00
Jun 14 2008 08:23am
JA SUPERRRR CHILLLL
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jun 14 2008 08:24am
Quote (Mees @ Sat, 14 Jun 2008, 14:23)
JA SUPERRRR CHILLLL


wat, winnen of laten winnen?tongue.gif
Member
Posts: 1,503
Joined: Jun 11 2008
Gold: 7.00
Jun 14 2008 08:26am
Wel slecht van ons als we Roemenie laten winnen om Italie en Frankrijk er uit te zetten, we kunnen ze beter met 8-0 inmaken
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jun 14 2008 08:27am
Quote (Mees @ Sat, 14 Jun 2008, 14:26)
Wel slecht van ons als we Roemenie laten winnen om Italie en Frankrijk er uit  te zetten, we kunnen ze beter met 8-0 inmaken


that's the spirit, benje nieuw trouwens ?tongue.gif of een multi
Member
Posts: 1,503
Joined: Jun 11 2008
Gold: 7.00
Jun 14 2008 08:29am
huh.gif wat is een multi ?
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jun 14 2008 08:30am
Quote (Mees @ Sat, 14 Jun 2008, 14:29)
huh.gif wat is een multi ?


ok je bent nieuw dus, multi = meerdere accounts
Member
Posts: 1,503
Joined: Jun 11 2008
Gold: 7.00
Jun 14 2008 08:32am
Ja, ik ben nieuw op Jsp speel al aantal jaar Diablo 2 smile.gif
vroeg me af of het een beetje werkte dat jsp, iedereen gebruikt het schijnt.
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll