Quote (Hellskin @ Sat, 14 Jun 2008, 14:31)
haha lijkt me wel een goed idee.
wat jullie?
hmm. ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant.. ze zullen sowieso mensen van de bank opstellen zodat de eerste selectie rust krijgt..
maar die willen natuurlijk even laten zien wat ze waard zijn, want wieweet komen ze er dan wel vaker in.. en dat zijn ook stuk voor stuk goede spelers dus ik vraag me af of we het zullen verliezen, verder is het gewoon voor het zelfvertrouwen wel belangrijk dat je alles wint ^^
en italie of frankrijk ligt er uit ^^ das al +1 ORANJE