☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Nog Steeds Op Zoek Naar Een Team > Voor De Nieuwe Ladder
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 219
Replies: 8
Track Topic
GCorleone
Member
Posts: 21
Joined: Jun 12 2008
Gold
:
0.00
#1
Jun 14 2008 05:49am
hoi ik zoek nog steeds naar een team op europe om de nieuwe ladder te beginnen ik wil liefst een hammer maken maar ik laat andere mogelijkheden open. Als iemand vanaf 20 juni wilt beginnen of als ik vanaf dan mee kan pm of reply.
mvg GCorleone
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#2
Jun 14 2008 05:59am
Je valt in de herhaling, jongen.
Mischa
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold
:
10,649.90
#3
Jun 14 2008 06:22am
Quote (Kanni @ Sat, Jun 14 2008, 11:59am)
Je valt in de herhaling, jongen.
jij hebt echt geen leven he
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#4
Jun 14 2008 06:28am
Ik ga niet graag op uiterlijk af, maar dit is toch wel een geval van: 'Oh, ironie'.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#5
Jun 14 2008 06:36am
Quote (Kanni @ Sat, 14 Jun 2008, 13:28)
Ik ga niet graag op uiterlijk af, maar dit is toch wel een geval van: 'Oh, ironie'.
wat heeft uiterlijk met geen leven hebben te maken ??
dat moet je me even uitleggen.
Entertain
Member
Posts: 1,358
Joined: Mar 25 2008
Gold
:
1.62
Warn: 10%
#6
Jun 14 2008 06:44am
Quote (CpTJenJen @ Sat, 14 Jun 2008, 13:36)
wat heeft uiterlijk met geen leven hebben te maken ??
dat moet je me even uitleggen.
+1
boedha
Member
Posts: 19,554
Joined: Sep 7 2005
Gold
:
Locked
#7
Jun 16 2008 03:47pm
het is zijn volle recht en slim ook een team te zoeken voor nieuwe ladder. Gaat gemakkelijker zo:-)
GCorleone
Member
Posts: 21
Joined: Jun 12 2008
Gold
:
0.00
#8
Jun 18 2008 10:23am
blijkbaar niemand voor een team.. en ik heb echt geen nood aan die andere posts jonges
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#9
Jun 18 2008 11:23am
Quote (GCorleone @ Wed, Jun 18 2008, 06:23pm)
blijkbaar niemand voor een team.. en ik heb echt geen nood aan die andere posts jonges
Heb je soms geen vrienden?
Go Back To
Nederlands
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact