d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 2-1 > :s
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jun 13 2008 02:13pm
Fuck france :S
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jun 13 2008 02:14pm
neenee 3-1

edit : als het zo blijft komt men voorspelling uit biggrin.gif 3-1

This post was edited by cranium-sf on Jun 13 2008 02:14pm
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Jun 13 2008 02:14pm
Gelijk afgestraft : 3-1
Banned
Posts: 95
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 13 2008 02:17pm
Ik haat voetbal maar ben nu toch wel blij

Frankrijk wordt kanker hard terug gepakt smile.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 13 2008 02:47pm
4-1!
Banned
Posts: 95
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 13 2008 02:51pm
Quote (Zompy @ Fri, Jun 13 2008, 08:47pm)
4-1!


Net alsof we dat nog niet wisten ^^
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 14 2008 02:28am
Quote (Meaculpa @ Fri, 13 Jun 2008, 22:51)
Net alsof we dat nog niet wisten ^^


Mag ik niet blij zijn? sad.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Jun 15 2008 07:49am
Quote (Zompy @ Sat, 14 Jun 2008, 09:28)
Mag ik niet blij zijn? sad.gif


lol nee blijkbaar niet van Meaculpa tongue.gif maar hij is toch gebanned dus daar heb je geen last meer van.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 16 2008 02:37am
Ja, leuk allemaal. Nu zijn we dus de favoriet van het EK, gaan we het ook waar maken?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 16 2008 03:00am
Quote (Zened @ Sun, 15 Jun 2008, 15:49)
lol nee blijkbaar niet van Meaculpa tongue.gif maar hij is toch gebanned dus daar heb je geen last meer van.


Wie was het dan?
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll