d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1-0!!!!!!!!! > Yeah
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jun 13 2008 12:55pm
1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,820.00
Jun 13 2008 12:55pm
Quote (Europe_Paul @ Fri, Jun 13 2008, 08:55pm)
1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!


zo snel tongue.gif
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jun 13 2008 12:56pm
Quote (M[o)
nkey[115],Fri, Jun 13 2008, 08:55pm]zo snel tongue.gif


JHAAAH
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jun 13 2008 01:07pm
Gz Gz laat NL maar winnen, ze mogen van mij kampioen worden
Banned
Posts: 95
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 13 2008 01:09pm
Quote (Apachai @ Fri, Jun 13 2008, 07:07pm)
Gz Gz laat NL maar winnen, ze mogen van mij kampioen worden


Van mij niet.. dan wordt het zo' n tering herrie in Nederland
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jun 13 2008 01:09pm
Quote (Meaculpa @ Fri, Jun 13 2008, 09:09pm)
Van mij niet.. dan wordt het zo' n tering herrie in Nederland


stfu!
Banned
Posts: 95
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 13 2008 01:21pm
Quote (Europe_Paul @ Fri, Jun 13 2008, 07:09pm)
stfu!


gtfo!
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jun 13 2008 01:26pm
Quote (Meaculpa @ Fri, Jun 13 2008, 08:21pm)
gtfo!


Wrom ga jij niet weg? Multi?
Member
Posts: 6,419
Joined: Jul 1 2005
Gold: 0.00
Jun 13 2008 01:34pm
Quote (Europe_Paul @ Fri, Jun 13 2008, 06:55pm)
1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!


Banned
Posts: 95
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 13 2008 01:39pm
Quote (Apachai @ Fri, Jun 13 2008, 07:26pm)
Wrom ga jij niet weg? Multi?


Je wilt niet weten hoevaak ik dat gehoord heb.. zo'n beetje in elke topic die ik hier op dit forum heb gemaakt -.-
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll