☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Ladder Reset > Team
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 159
Replies: 6
Track Topic
GCorleone
Member
Posts: 21
Joined: Jun 12 2008
Gold
:
0.00
#1
Jun 13 2008 05:57am
hoi Ik zoek een team om vanaf vrijdag de 20e juni mee op ladder te gaan. Ik ben van plan een hammer paladin te maken.
Hopelijk vind ik een goed team
mvg G.Corleone
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#2
Jun 13 2008 06:30am
lol
charge ftw..
This post was edited by BadBoyDeGekste on Jun 13 2008 06:30am
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#3
Jun 13 2008 07:07am
Quote (GCorleone @ Fri, 13 Jun 2008, 13:57)
hoi Ik zoek een team om vanaf vrijdag de 20e juni mee op ladder te gaan. Ik ben van plan een hammer paladin te maken.
Hopelijk vind ik een goed team
mvg G.Corleone
Welke realm enzo?
Burrower
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold
:
0.00
#4
Jun 13 2008 08:46am
wss sorcje ik
dmx_wizzard
Member
Posts: 3,613
Joined: Sep 9 2005
Gold
:
207.96
#5
Jun 13 2008 08:54am
Quote (Burrower @ Fri, 13 Jun 2008, 15:46)
wss sorcje ik
java wss of sorc of paladin
GCorleone
Member
Posts: 21
Joined: Jun 12 2008
Gold
:
0.00
#6
Jun 13 2008 10:00am
ik wil op ladder europe gaan spelen. EN ikz oek dus een team om samen te spelen. ALs iemand intresse heeft om vanaf de 20ste mee te gaan moet je t ff melden
Snielsje
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
187.03
#7
Jun 13 2008 10:49am
jaaa ik wil wel opzich ( een java )
Go Back To
Nederlands
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact