d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraagje Over De Pc
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,358
Joined: Mar 25 2008
Gold: 1.62
Warn: 10%
Jun 12 2008 10:42am
Weet er eigenlijk iemand hoe je moet opnemen met je pc?

hier heb je een voorbeeldje.

http://nl.youtube.com/watch?v=sPMKosYdM4g
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jun 12 2008 10:51am
Fraps
Member
Posts: 1,358
Joined: Mar 25 2008
Gold: 1.62
Warn: 10%
Jun 12 2008 10:53am
Quote (xycho2d @ Thu, 12 Jun 2008, 17:51)
Fraps


thx man wink.gif
Member
Posts: 130
Joined: Jun 8 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 12 2008 11:31am
fraps is meer voor games alleen
er is ook iets met bepaalde pixels op je scherm dat je game er niet zo traag van word weet niet hoe het heet sad.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jun 12 2008 12:42pm
Is de fraps die je kan downloaden bij e-mule o.i.d. de juiste en de veilige?
Banned
Posts: 3,240
Joined: Mar 21 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 12 2008 12:56pm
Download: hypercam2
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Jun 13 2008 04:50am
Hypercam2 is de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen :~)
Member
Posts: 1,358
Joined: Mar 25 2008
Gold: 1.62
Warn: 10%
Jun 14 2008 06:44am
Quote (8460 @ Fri, 13 Jun 2008, 11:50)
Hypercam2 is de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen :~)


ik zie wel dat je er geen sound met kunt opnemen.
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll