d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd > Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,922
Joined: Aug 19 2005
Gold: 19,190.00
Jun 12 2008 07:05am
: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Banned
Posts: 3,240
Joined: Mar 21 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 12 2008 08:33am
Quote (darkoblivion @ Thu, Jun 12 2008, 01:05pm)
: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


lkkr jongen doe jij ook 5 havo
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Jun 12 2008 10:16am
grats
Member
Posts: 9,922
Joined: Aug 19 2005
Gold: 19,190.00
Jun 12 2008 11:32am
Quote (whirlwindbarb @ Thu, 12 Jun 2008, 16:33)
lkkr jongen doe jij ook 5 havo


vwo
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jun 12 2008 12:40pm
Apachai deed vmbo en hoorde gister dat hij geslaagd is smile.gif
Member
Posts: 6,582
Joined: Nov 7 2006
Gold: 0.00
Jun 12 2008 02:21pm
gefeliciteerd biggrin.gif

ik ook geslaagd voor havo smile.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jun 12 2008 04:14pm
Quote (Apachai @ Thu, 12 Jun 2008, 20:40)
Apachai deed vmbo en hoorde gister dat hij geslaagd is smile.gif


Waar heb jij 't nou over dan?
Of doe je je nou voor als een ander persoon zodat niemand meer zeurt over je verleden als travestiet? laugh.gif

Gefeliciiteerd aan alle geslaagden!

This post was edited by CorvX on Jun 12 2008 04:14pm
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 13 2008 08:46am
proficiat
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll