Quote (Apachai @ Thu, 12 Jun 2008, 20:40)
Apachai deed vmbo en hoorde gister dat hij geslaagd is

Waar heb jij 't nou over dan?
Of doe je je nou voor als een ander persoon zodat niemand meer zeurt over je verleden als travestiet?

Gefeliciiteerd aan alle geslaagden!
This post was edited by CorvX on Jun 12 2008 04:14pm